شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

خبرنامه سئو ایران و جهان

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

آموزش ساخت فایل Google Sheets برای ویرایش و کار گروهی

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

شاید مهم‌ترین مزیت آفیس آنلاین گوگل و اپ‌هایی نظیر Google Sheets و Google Docs نسبت به اکسل و ورد مایکروسافت، مقوله‌ی کار گروهی به صورت آنلاین باشد. در اپ‌های تحت وب گوگل می‌توانید فایل جدید بسازید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. سطح دسترسی قابل تغییر است. می‌توانید کاری کنید که فقط فایل …

منبع: مجله بی نه
آموزش ساخت فایل Google Sheets برای ویرایش و کار گروهی

آموزش ساخت فایل Google Sheets برای ویرایش و کار گروهی https://bneh.ir/3944/آموزش-ساخت-فایل-google-sheets-برای-ویرایش-و-کار-گر/ مجله خبری ای bneh.ir Wed, 07 Sep 2022 18:35:48 0000 تکنولوژی https://bneh.ir/?p=3944

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

شاید مهم‌ترین مزیت آفیس آنلاین گوگل و اپ‌هایی نظیر Google Sheets و Google Docs نسبت به اکسل و ورد مایکروسافت، مقوله‌ی کار گروهی به صورت آنلاین باشد. در اپ‌های تحت وب گوگل می‌توانید فایل جدید بسازید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. سطح دسترسی قابل تغییر است. می‌توانید کاری کنید که فقط فایل …

منبع: مجله بی نه
آموزش ساخت فایل Google Sheets برای ویرایش و کار گروهی

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

ساعت هوشمند یک میلیونی + مقایسه و نظرات کاربران

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان [خرداد 1401] تکراتو قصد دارد در این مطلب بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان را به شما معرفی کند. پس با این راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ زیر یک میلیون تومان همراه شوید. چند سال پیش و با ورود ساعت‌های هوشمند به بازار، بسیاری تصور می‌کردند این …

منبع: مجله بی نه
ساعت هوشمند یک میلیونی + مقایسه و نظرات کاربران

ساعت هوشمند یک میلیونی مقایسه و نظرات کاربران https://bneh.ir/2565/ساعت-هوشمند-یک-میلیونی-مقایسه-و-نظرات/ مجله خبری ای bneh.ir Wed, 22 Jun 2022 08:27:32 0000 رایانه https://bneh.ir/?p=2565

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان [خرداد 1401] تکراتو قصد دارد در این مطلب بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان را به شما معرفی کند. پس با این راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ زیر یک میلیون تومان همراه شوید. چند سال پیش و با ورود ساعت‌های هوشمند به بازار، بسیاری تصور می‌کردند این …

منبع: مجله بی نه
ساعت هوشمند یک میلیونی مقایسه و نظرات کاربران

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

مهارت های نرم دیجیتال مارکتینگ

مهارت های‌ نرم ضروری برای دیجیتال مارکترها در سال ۲۰۲۰ مهارت های نرم برای هر دیجیتال مارکتری از نان شب واجب تر است. تشخیص تفاوت بین یک دیجیتال مارکتر عالی و خارق العاده گاهی می‌تواند بسیار سخت باشد. زیرا امروزه دیگر نمی‌توان میان افراد بر اساس گواهینامه‌ها، میزان تحصیلات و رزومه آن‌ها تمایز ایجاد کرد. …

مهارت های نرم دیجیتال مارکتینگ https://hillbilly.ir/مهارت-های-نرم-دیجیتال-مارکتینگ/ https://hillbilly.ir/مهارت-های-نرم-دیجیتال-مارکتینگ/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sun, 08 May 2022 11:28:43 0000 برترین های کسب و کار طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=29897 مهارت های‌ نرم ضروری برای دیجیتال مارکترها در سال ۲۰۲۰ مهارت های نرم برای هر دیجیتال مارکتری از نان شب واجب تر است. تشخیص تفاوت بین یک دیجیتال مارکتر عالی و خارق العاده گاهی می‌تواند بسیار سخت باشد. زیرا امروزه دیگر نمی‌توان میان افراد بر اساس گواهینامه‌ها، میزان تحصیلات و رزومه آن‌ها تمایز ایجاد کرد. …

مهارت های‌ نرم ضروری برای دیجیتال مارکترها در سال ۲۰۲۰

مهارت های نرم برای هر دیجیتال مارکتری از نان شب واجب تر است. تشخیص تفاوت بین یک دیجیتال مارکتر عالی و خارق العاده گاهی می‌تواند بسیار سخت باشد. زیرا امروزه دیگر نمی‌توان میان افراد بر اساس گواهینامه‌ها، میزان تحصیلات و رزومه آن‌ها تمایز ایجاد کرد.

اگرچه وجود این موارد در یک رزومه عالی به نظر می‌رسد، اما عاملی که می‌تواند یک دیجیتال مارکتر را از سایرین متمایز و شاخص کند، بهره‌مندی از مهارت های نرم (به انگلیسی: Soft skills) می‌باشد. زیرا مهارت‌های نرم مهارت‌هایی هستند که نمی‌توان آن‌ها را در مدت زمان کوتاهی آموخت، بلکه در حقیقت بخش عمده آن ذاتی است و یا با سال‌ها تلاش و تمرین پرورش یافته‌اند.

مهارت های نرم دیجیتال مارکتینگ

در این مطلب مهمترین مهارت های نرم برای دیجیتال مارکترها را که یادگیری آن‌ها از نان شب واجب‌تر است به شما معرفی خواهیم کرد. پس اگر نمی‌دانید منظور از مهارت ‌نرم چیست و تا کنون از تاثیر آن‌ها در کسب‌وکار اطلاعی نداشتید، اصلا نگران نباشید! ما در این مطلب نکاتی را در مورد نحوه آموزش مهارت‌ های نرم به شما آموزش خواهیم داد تا بتوانید در کمترین زمان به آن‌ها مجهز شوید.

منظور از مهارت های سخت چیست؟

آگاهی و شناخت مهارت های نرم می‌تواند نقطه عطفی برای شما در زمینه کسب‌وکار حرفه‌ای باشد. برای اینکه بدانید منظور از مهارت های نرم چیست ابتدا باید با تعریف مهارت های سخت (به انگلیسی: Hard skills) آشنا شوید. مهارت ‌های سخت یا فنی به مهارت‌هایی گفته می‌شود که معمولا در یک زمینه خاص آموزش داده می‌شوند و می‌توان آن‌ها را در بازه زمانی مشخصی با تمرین، مطالعه و یا حتی آزمون و خطا یاد گرفت.

برای مثال کار با ابزارهای تحلیلی مانند گوگل آنالیتیکس، تولید محتوا، سئو وب سایت و یا تدوین استراتژی بازاریابی جزو مهارت‌های سخت در حوزه دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شوند. شما با شرکت در دوره‌های آموزشی، مطالعه منابع مختلف، تمرین و تجربه می‌توانید به راحتی به هر یک از این مهارت‌ها مسلط شوید.

در گذشته پیدا کردن افرادی که دارای مهارت های سخت خوبی باشند، کار آسانی نبود. به همین دلیل اگر در یک زمینه مهارت داشتید، قطعا استخدام می‌شدید. اما این روزها برای موفقیت در بازار کار، دیگر داشتن مهارت قنی کافی نیست! زیرا با فراگیر شدن آموزش‌های تخصصی، افزایش سطح دانش مردم و رقابت در بازار کار دیجیتال مارکتینگ، کسب‌وکارها و شرکت‌های مختلف به دنبال افرادی برای همکاری هستند که مهارت‌های نرم قوی داشته باشند.

این روزها برای یادگیری مهارت‌های فنی دیگر مانند گذشته نیاز به کارآموزی، شاگردی و به اصطلاح خاک کار را خوردن نیست! زیرا پیشرفت امکانات آموزشی، هرکسی را قادر ساخته است که در زمانی کوتاه به یکی از مهارت‌های فنی که احتیاج دارد مسلط شود. به همین دلیل است که دیگر نمی‌توان تسلط به انواع و اقسام مهارت‌های سخت را عامل تمایز دیجیتال مارکترها دانست، بلکه  در حال حاضر کسانی بیشترین شانس را در این حوزه دارند که از مهارت‌های نرم قوی بهره‌مند باشند.

منظور از مهارت های نرم چیست؟

حالا که با مهارت های سخت یا همان مهارت های فنی آشنا شدید، نوبت این شده است که بگوییم منظور از مهارت نرم چیست و چگونه باعث موفقیت شما در دنیای کسب‌وکار می‌شود. مهارت های نرم در لغت‌نامه کمبریج اینگونه تعریف می‌شود که به توانایی افراد در برقراری ارتباط موثر با یکدیگر و انجام کار تیمی مهارت نرم گفته می‌شود.

اما این تعریف، به صورت کامل مفهوم مهارت های نرم را بیان نمی‌کند. زیرا تعریف مهارت های نرم در عین سادگی می‌تواند یک مفهوم بی‌نهایت پیچیده باشد. آنقدر پیچیده که حتی بر سر انتخاب نام آن هم اختلافاتی وجود دارد. آقای ست گودین، نویسنده مشهور حوزه کسب و کار در مقاله ای که در سال ۲۰۱۷ منتشر کرده از این مهارت با عنوان “مهارت واقعی” یاد می‌کند. زیرا او اعتقاد دارد که این مهارت‌ها تمام چیزی است که هر شخصی برای موفقیت به آن احتیاج دارد.

بنابراین ما مهارت‌های نرم را اینگونه تعریف می‌کنیم:

مهارت های نرم

مهارت‌ های نرم همان خصوصیات و ویژگی‌هایی است که شخصیت شما را شکل می‌دهد. اما این تعریف بسیار کلی است و نیاز به جزییات بیشتری دارد تا به خوبی آن را درک کنید! پس به عبارتی دقیق‌تر باید گفت به مجموعه‌ای از صفات و شایستگی‌های مثبت مانند بهره‌مندی از خلاقیت، چالش‌پذیری، فن بیان قوی، توانایی برقراری ارتباط موثر با دیگران، مدیریت شرایط بحرانی و به طور کلی آن چیزی که شما را به شما تبدیل کرده است، مهارت‌های نرم گفته می‌شود.

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد در این روزها مهارت های نرم می‌توانند بیش از پیش باعث تمایز و برتری شما شوند و شما به در مسیر موفقیت قرار دهند. جالب است بدانید که این مهارت ها تنها به روابط شما با دیگران در محیط کار محدود نمی‌شوند و با کسب و پرورش آن‌ها می‌توانید ارتباط بهتری با اعضای خانواده و حتی خودتان برقرار کنید.

مهارت‌های نرم مهم‌ترند یا مهارت‌های سخت؟

سرمایه‌گذاری روی مهارت ‌های نرم مهم‌تر است یا مهارت‌های سخت؟ این یکی از سوالات پرتکرار در این زمینه است که در ادامه به آن پاسخی روشن خواهیم داد. جرقه این سوال زمانی در ذهن افراد زده می‌شود که با تفاوت مهارت های نرم و سخت آشنا می‌شوند.

اما معمولا طولی نمی‌کشد که آن‌ها به جای اینکه به دنبال پاسخی صحیح برای این سوال باشند، به صورت ناخودآگاه به بزرگنمایی مهارت ‌هایی می‌پردازند که در آن بهتر هستند. همین عامل باعث شده است تا پاسخ به این سوال، همیشه یکی از بحث برانگیزترین موضوعات باشد.

در سال‌های گذشته اگر شما مهارت کافی در زمینه دیجیتال مارکتینگ داشتید، خیلی راحت در بهترین شرکت‌ها با درآمدی بالا استخدام می‌شدید. چرا که در آن زمان تعداد کسانی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای بودند بسیار کم بود و مدیران شرکت‌ها، گزینه‌های زیادی برای انتخاب نداشتند. آن ها مجبور بودند با خوب و بد کارمندان خود بسازند و دم بر نیاورند.

یعنی اگر شما بداخلاق‌ترین آدم روی زمین هم بودید آن ها مجبور بودند با شما کار کنند. اما امروزه متاسفانه یا خوشبختانه دیگر اوضاع مثل قبل نیست. دیگر مدیران مجبور به تحمل کارمندان بدقلق خود نیستند و خیلی راحت شخص دیگری را جایگزین آن‌ها می‌کنند، حتی اگر آن فرد از لحاظ فنی نسبت به آن‌ها در رتبه پایین‌تری قرار داشته باشد.

اما جواب سوال بالا چه شد؟ بهترین پاسخ برای این موضوع از نظر ما این است که نباید مهارت ‌نرم و سخت را با یکدیگر مقایسه کرد. زیرا این مهارت‌ها نمی‌توانند جای خالی یکدیگر را پر کنند. در حقیقت مهارت ‌های نرم مکمل مهارت‌های سخت و فنی هستند.

به عبارتی ساده‌تر مهارت‌های نرم و سخت مانند دو بازوی شما هستند که باید در تناسب با‌هم و همزمان رشد کنند و پرورش یابند. در این صورت می‌توان گفت مهارت های نرم باعث نمایش بهتر مهارت های فنی شما می‌شود. به این ترتیب مهارت های سخت را می‌توان پیش‌نیاز ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ دانست و مهارت‌های نرم را عاملی برای تمایز، پیشرفت و ترقی در این مسیر معرفی کرد.

پس اگر شما دارای مهارت‌های سخت عالی در زمینه دیجیتال مارکتینگ باشید ولی فن بیانی ضعیف داشته باشید و یا نتوانید با دیگران ارتباط برقرار کنید، قطعا در این مسیر موفق نخواهید شد. از طرفی دیگر اگر شما فردی با مهارت‌های نرم قوی باشید ولی نتونید در زمینه دیجیتال مارکتینگ خوب عمل کنید، باز هم شکست خواهید خورد.

۵ مهارت نرم که یادگیری آن‌ها برای دیجیتال مارکترها ضروری است

حال که به خوبی با مهارت‌های نرم و سخت آشنا شدید، اجازه دهید به معرفی مهمترین مهارت‌ های نرم برای دیجیتال مارکترها بپردازیم. البته توجه داشته باشید که تعداد مهارت‌های نرم بسیار زیاد می‌باشند و در این بخش تنها به معرفی مهارت‌هایی می‌پردازیم که می‌توانند توانایی‌های شما را به عنوان یک بازاریاب دیجیتال حرفه‌ای ارتقا دهند.

۱. جسور باشید و قدرت تصمیم‌گیری خود را افزایش دهید

یکی از متداول‌ترین مشکلات دیجیتال مارکترها، عدم دسترسی به ابزارهای تحلیلی و یا اطلاعات مورد نیاز است. در بسیاری از موارد ممکن است شما به عنوان یک دیجیتال مارکتر، در موقعیتی قرار گیرید که هیچ داده و اطلاعاتی برای تصمیم‌گیری در اختیارتان نباشد.

اغلب در چنین شرایطی که اطلاعات لازم برای دفاع از تصمیمات خود را ندارید، دو راه بیشتر پیش روی شما نیست! یا اینکه هیچ تصمیمی نگیرید و تسلیم شرایط شوید و یا اینکه بر اساس غریزه خود بهترین راهکاری را که به ذهنتان می‌رسد ارائه دهید و به تصمیم خود اعتماد کنید.

زیرا در چنین شرایطی، ترس از تصمیم‌گیری هیچ سودی به شما نمی‌رساند. در حقیقت اگر درک عمیقی از حوزه فعالیت و مشتریان خود داشته باشید، قطعا “راهکار” ارائه شده توسط شما چیزی فراتر از حدس و گمان خواهد بود. زیرا تصمیم شما بر اساس دانش و تجارب قبلی شما بوده است.

البته اگر در چنین شرایطی ایده‌های شما با شکست روبه‌رو شدند، اصلا نگران نباشید. بلکه در عوض از اشتباهات خود درس بگیرید و بدانید که قدرت تصمیم‌گیری و مهارت شما در این زمینه با گذشت زمان رشد خواهد کرد. قدرت تصمیم‌گیری و چالش‌پذیری جزو مهمترین مهارت های نرم برای کسانی است که قصد دارند در زمینه دیجیتال مارکتینگ به صورت حرفه‌ای فعالیت کنند.

۲. تاثیر مهارت‌ های ارتباطی در دیجیتال مارکتینگ را جدی بگیرید

کار در یک تیم بازاریابی بدون داشتن مهارت‌ های نرم قوی می‌تواند فاجعه‌بار باشد. یکی از مهمترین مهارت های نرم برای دیجیتال مارکترها مهارت های ارتباطی و اجتماعی است. زیرا این موضوع بسیار مهم است که تک تک اعضای تیم بازاریابی، از تولیدکننده محتوا و مدیر سوشال مارکتینگ گرفته تا طراح کمپین‌ها و مدیر دیجیتال مارکتینگ باید تا لحظه رسیدن به هدف مورد نظر با یکدیگر کار کنند.

کار انفرادی بدون برقراری ارتباط صحیح و سازنده با دیگر اعضای تیم دیجیتال مارکتینگ نمی‌تواند بهترین نتیجه را برای شما یا شرکتتان به دنبال داشته باشد. از طرفی دیگر اگر قصد دارید به تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی، طراحی کمپین‌های بازاریابی، بهبود تجربه کاربری و… بپردازید، بی‌شک باید درک خوبی از نحوه ارتباط با دیگر افراد داشته باشید تا بتوانید جذاب‌ترین محتوا و خدمات را برای آن‌ها طراحی و ارائه کنید.

۳. کنجکاو و پرسش‌گر باشید

کنجکاوی سومین مهارت نرمی است که هر دیجیتال مارکتری باید به پرورش و تقویت آن بپردازد. چرا که بازاریابی دیجیتال روز به روز در حال تغییر و تحول است و تاریخ انقضای دیجیتال مارکتری که کنجکاو نباشد به زودی به اتمام می‌رسد. زیرا یکی از مهمترین خصوصیات هر بازاریاب دیجیتالی به‌روز بودن است.

به عنوان مثال، اگر شما در سال ۲۰۱۲ متخصص سئو بودید و از آن به بعد چیز جدیدی یاد نگرفته اید، دیگر در این زمینه حرفی برای گفتن نخواهید داشت. زیرا اطلاعات و دانش شما در این زمینه بسیار قدیمی است. این موضوع چه برای رسانه های اجتماعی و چه بازاریابی محتوا نیز صادق خواهد بود.

پس اگر قصد دارید در میدان رقابت از سایر رقبای خود پیشی بگیرید، سعی کنید نسبت به جدیدترین تغییرات دیجیتال مارکتینگ کنجکاو باشید تا بتوانید همیشه بروز بمانید و با بکارگیری جدیدترین ابزارها، بهترین تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ را پیاده‌سازی کنید. برای این کار کافیه روزانه ده دقیقه وقت بگذارید و مقالاتی را در زمینه تخصصی خود مطالعه کنید.

۴. توانایی مذاکره و متقاعدسازی خود را پرورش دهید

در حقیقت دیجیتال مارکتینگ چیزی جز ترغیب کردن و متقاعد ساختن مردم به خرید یک محصول نیست! بنابراین منطقی است که بگوییم دیجیتال مارکترهای حرفه‌ای آن‌هایی هستند که قدرت متقاعدسازی بالایی دارند. البته مهارت متقاعدسازی فقط مربوط به مشتریان نمی‌شود.

زیرا شما به این مهارت نرم حتی برای متقاعد کردن کارفرمای خود برای انجام آزمایش‌ها، استفاده از ابزارهای جدید، سرمایه‌گذاری در بخش‌هایی متفاوت و… برای انتخاب بهترین راه ساخت برند نیاز خواهید داشت. اما مراقب باشید که برای متقاعدسازی از استدلال‌های منطقی استفاده کنید و تصمیمات احساسی نگیرید.

با این وجود اگر اقدامات شما نتیجه‌بخش نبودند، ناامید نشوید. زیرا بسیاری از تصمیمات در فضای بازاریابی بر اساس آزمایش انجام می‌شوند و بر این اساس قرار نیست تمام برنامه‌های شما در اولین اجرا موفقیت آمیز باشند. بلکه باید روز به روز علل موفقیت و شکست اقدامات خود را ارزیابی و بر آن اساس استراتژی‌های خود را بروز سازید.

۵. تحلیلگر باشید و همه چیز را زیر نظر بگیرید

قدرت تصمیم‌گیری و متقاعدسازی بالا دو مهارت نرم بسیار مهم هستند، اما کافی نیستند! زیرا شما باید بتوانید از تصمیمات و اقدامات خود دفاع کنید. در این موقعیت هیچ چیز به اندازه آمار و ارقام بدست آمده از تجزیه و تحلیل داده‌ها نمی‌تواند به شما کمک کند.

مهارت‌های تحلیلی به شما کمک می‌کند تا به درک خوبی از نتایج کمپین‌های اجرایی در شبکه‌های اجتماعی، گوگل Analytics و بسیاری از برنامه‌های دیگر دست یابید. از دیدگاه “مهارت نرم” شما باید بتوانید این تجزیه و تحلیل ها را تفسیر کنید و ذهن خود را به ذهنی تحلیل‌گر تبدیل کنید. زیرا بسیاری از افراد به طور طبیعی ذهنیتی تحلیل‌گر ندارند و نمی‌توانند به تفسیر داده‌ها بپردازند.

چگونه مهارت های نرم را  آموزش ببینیم؟

همانطور که می‌دانید دانش با مهارت تفاوت زیادی دارد. حتما شما هم افراد زیادی را می‌شناسید که زیاد کتاب می‌خوانند و یا همیشه در حال شرکت در کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی هستند. با این حال هیچ تغییر مثبتی در زندگی، روابط و حتی کسب‌وکارشان اتفاق نمی‌افتد.

تنها راهی که برای تبدیل دانش به مهارت وجود دارد، تمرین کردن است. پس اگر می‌خواهید در زمینه مهارت های نرم شاهد پیشرفت خود باشید، حتما پس از آموزش به صورت مداوم تمرین کنید تا این مهارت ها به صورت ناخودآگاه تبدیل به عادت شما شوند.

نتیجه‌گیری

در گذشته اگر قصد داشتید به عنوان یک دیجیتال مارکتر در شرکت‌های مختلف استخدام شوید، تنها کافی بود یک رزومه خوب داشته باشید و در مصاحبه به سوالات فنی آن‌ها پاسخ دهید. اما این روزها با پررنگ شدن اهمیت مهارت های غیرفنی، بی‌شک برای استخدام شدن و همکاری با کسب‌وکارهای مختلف به مهارت های نرم نیاز خواهید داشت.

امروزه این موضوع آنچنان اهمیت پیدا کرده است که در بسیاری از شرکت‌ها ابتدا آزمون و مصاحبه‌ای با هدف ارزیابی مهارت های نرم شما انجام می‌شود. سپس در صورتی که آن را با موفقیت پشت سر گذاشتید، مهارت های سخت یا فنی شما مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

قطعا لیست مهارت های نرم به موارد معرفی شده در این مقاله محدود نمی‌شوند. در این مطلب به اهمیت مهارت‌های نرم برای دیجیتال مارکترها پرداختیم و مهم‌ترین آن‌ها را به شما معرفی کردیم. به نظر شما چه مهارت های دیگری باید به لیست مهمترین مهارت های نرم برای دیجیتال مارکترها اضافه شود؟ نظرات خود را با ما و سایر مخاطبین به اشتراک بگذارید.

مهارت های دیجیتال مارکتر

مهارت های دیجیتال مارکتر: در زمان قدیم افراد بدون داشتن هیچ مهارتی به راحتی می‌توانستند در هر کاری مشغول شده و باعث افزایش درآمد خود شوند.

ولی امروزه با تخصصی شدن همه کارها، افراد باید در هر شغلی که تمایل به آغاز آن را دارند، مهارت‌های وابسته به آن شغل را نیز داشته باشند.

برای شروع کردن و آغاز هر کاری، ابتدا داشتن مهارت از مهم‌ترین مواردی است که فرد مورد نظر باید داشته باشد. آیا تا به حال نام دیجیتال مارکتینگ را شنیده‌اید؟

دیجیتال مارکتینگ یکی از روش‌های کسب و کار جدید است که بسیاری از شرکت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ برای افزایش کسب و کار خود انجام می‌دهند.

صنعت دیجیتال بسیار گسترده و پیچیده است که حرکت برای تازه‌کاران شاید اندکی دشوار باشد ولی راه خود را پیدا می‌کنند.

زیرا مهارت ‌های دیجیتال مارکتینگ را با صبر، سخت‌کوشی و عزم و اراده می‌توان فرا گرفت. تمام این مسائل به خلاقیت و ابتکار خود فرد بستگی دارد.

امروزه شرکت‌ها به صورت فردی و تیمی در این راه قدم برمی‌دارند تا بتوانند هوشمندانه حرکت کنند و به مسیر درستی دست پیدا کنند.

دیجیتال مارکتر

در دیجیتال مارکتینگ، به فردی که در این حوزه فعالیت می‌کند، دیجیتال مارکتر گفته می‌شود. در اصل دیجیتال مارکتر باید در این حرفه با مهارت‌های دیجیتال مارکتینگ آشنایی کاملی داشته باشد تا بتواند در این راه موفق شود.

این فرد باید به طور کلی از فرآیندهای بازاریابی و مهارت‌هایی که باعث افزایش فروش می‌شود، آگاهی داشته باشد. امروزه برای اینکه این شغل درآمد زیادی دارد، فروشگاه‌های زیادی آغاز به این کار کرده‌اند که هر یک به نوعی در این راه کسب درآمد می‌کنند.

در این راه براساس موقعیت فروشگاه، به دو صورت شروع به استخدام دیجیتال مارکتر می‌کنند. فروشگاه‌هایی که نوپا هستند و بودجه کمتری در اختیار دارند، به استخدام دیجیتال مارکتر ۳۶۰ درجه می پردازند که این فرد خود باید به تنهایی از پس همه کارها برآید و به قول معروف باید بتواند در هر کاری استاد کار خودش باشد و تمام مهارت‌ها را فرا بگیرد. اما فروشگاه‌هایی که بزرگتر است و بودجه کافی برای این کار را دارند، برای هر مهارتی یک متخصص استخدام کرده تا هر یک به صورت حرفه‌ای به روی آن‌ها کار کنند و در موفقیت فروشگاه تلاش کنند و بتوانند این راه را آسان‌تر و بهتر طی کنند.

مهارت ‌های دیجیتال مارکتر شامل چه مهارت‌هایی می‌شود؟

حال باید بدانید آن چه مهارت‌هایی است که باید توسط دیجیتال مارکتر در این فروشگاه‌ها انجام شود.

  • توجه به جزئیات
  • کنترل هزینه‌ها
  • ارزیابی ابزارهای جدید تکنولوژی برای دیجیتال مارکتینگ
  • پیروی از روش‌های جدید
  • مدیریت پروژه
  • انتخاب رسانه آنلاین و بهینه
  • پیگیری واکنش‌ها و مکالمات مشتری در شبکه‌های اجتماعی
  • جست و جوی کلمات کلیدی
  • پیداکردن روش‌های فصلی، ماهانه و روزانه
  • به کار بردن ایده و خلاقیت
  • تنظیم اهداف دیجیتال مارکتینگ
  • تست وبسایت
  • نظارت بر نیروهای خلاق
  • تولید محتوا در مورد محصولات به منظور ترغیب فعالیت بلاگرها
  • تولید محتوا برای بازاریابی ایمیلی
  • ایجاد رابطه با بلاگرها
  • ادیت محتوا
  • ارائه پروپوزال‌های دیجیتال مارکتینگ به سهامداران داخلی و خارجی
  • ایجاد استوری در شبکه اجتماعی
  • داستان‌سرایی
  • کپی رایتینگ برای تبلیغات
  • بخش‌بندی بازار مشتری
  • همکاری اعضا با یکدیگر
  • اجرای جلسات برای بحث در رابطه با انجام فعالیت‌ها
  • تصمیم‌گیری درست و صحیح و خلاقانه
  • حل مسائل در صورت بروز مشکل
  • تلاش همه افراد در یک راستا برای رسیدن به نتیجه

مهارت ‌های دیجیتال مارکتر بیشتر و بهتر است بگویم اغلب اوقات به تفکر و ذهن خلاق دیجیتال مارکتر بستگی دارد و اینکه بتواند از خود ایده‌های جدید ابداع کند که باعث جذب مشتری شود.

امروزه دیجیتال مارکتینگ یکی از پرکاربردترین صنعت‌های دنیای مدرن است. زیرا فرد به تنهایی و توسط یک لپ‌تاپ و متصل شدن به اینترنت به راحتی می‌تواند بدون هیچ محدودیتی در کسب و کار خود فعالیت کند و باعث افزایش درآمد دیجیتال مارکتینگ شود.

در واقع دیجیتال مارکتینگ به مهارتی نیاز دارد که بتواند فروشگاه خود را در تعامل با دنیای در حال تکامل به روز و مدرن نگه دارد. این مارکتینگ باید بدانید که مهم‌ترین مهارتی که باید داشته باشند، اهمیت دادن به مشتری است که حتی از مسائل فنی نیز ارزش بیشتری دارد.

دیجیتال مارکتینگ باید دائما برای رسیدن به موفقیت در حال تغییر و تکامل یافتن باشد و سعی کند در دنیا به صورت به روز و مدرن رفتار کند و همواره به سوی جست و جوی الگوریتم‌های جدید برای این حرفه برود.

بازاریابی:

یکی از مهارت‌های دیجیتال مارکتر، این است که دیجیتال مارکتر باید بتواند قدرت تکلم و برقراری ارتباط بالایی با مشتری داشته باشد. این فرد باید مهارت این را داشته باشد که در این راه مشتری را تحت تاثیر قرار دهد و او را از مشکلات نداشتن این محصول آگاه کند و به او بگوید که اگر این محصول را تهیه کند چه اتفاق‌های روشن‌تری برای او خواهد افتاد.

به این ترتیب بازاریابی قوی و جذب مشتری باعث می‌شود تا فروش بیشتر و بهتری در دیجیتال مارکتر داشته باشید.

شبکه‌های اجتماعی:

آگاهی از تمام شبکه‌های اجتماعی که مردم در آن‌ها فعالیت دارند، یک امر بسیار است. زیرا شبکه‌های اجتماعی یکی از قدرتمندترین ابزارهای دنیای مدرن به حساب می‌آید.

دیجیتال مارکتر باید به صورت تخصصی شروع به ساخت و ارائه ویدیو، تصاویر، تولید محتوا و سایر مسائل این چنینی راجب به برند خود کند و آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد.

شبکه‌های اجتماعی از مهم‌ترین مهارت ‌های دیجیتال مارکتر است که افراد زیادی را به خود جذب می‌کند زیرا امروزه حجم زیادی از جمعیت مردم در این شبکه‌ها فعالیت دارند و قطعا آشنایی با این نرم‌افزارها کار بسیار مهمی است. به طور کلی دیجیتال مارکتر باید بتواند در این روش تخصص داشته باشد.

از آن‌جایی که هنوز بسیاری از شرکت‌ها نمی‌دانند که از این شبکه‌ها به چه صورت استفاده کنند، این یک مهارت خاصی است که دیجیتال مارکتر می‌تواند داشته باشد و این موضوع از ارزش بالایی برخوردار است.آموزش سئو

ایمیل:

بهتر است دیجیتال مارکتینگ لیستی از ایمیل افرادی را که در آن فعالیت دارند را تهیه کند. به این ترتیب اگر لیست کاملی از ایمیل مشتریان خود را هدف قرار دهید، هر ماه می‌توانید بدون انجام هیچ کار خاصی و با چک کردن ایمیل‌های ارسال‌شده درآمد کسب کنید.

اینکه یک دیجیتال مارکتر بتواند به صورت تخصصی به نوشتن ایمیل بپردازد و لیستی از هزاران ایمیل را تهیه کند و دائما دنبال‌کننده آن‌ها باشید، کار دشواری است و اگر این فرد این مهارت را انجام دهد، برای فروشگاه بسیار حائز اهمیت قرار دارد.

بازاریابی موبایل:

یکی دیگر از مهارت ‌های دیجیتال مارکتر این است که فرد به تمام بخش‌های تلفن همراه آشنایی کاملی داشته باشد. به این ترتیب به راحتی با طراحی پیامک‌های مخصوص برای تبلیغات و ارسال آن‌ها به تمام لیست تهیه شده از مشتری، می‌توانید تیر دیگری بزنید و موفقیت زیادی را کسب کنید.

بازاریابی موبایل یک امر چالش‌برانگیز است که اگر بتوانید به آن مسلط باشید و در این راه پیروز باشید، این بسیار ارزشمند است و این بازاریابی به یکی از پردرآمدترین مشاغل تبدیل می‌شود.

قدرت تحلیل:

تمام مهارت ‌های دیجیتال مارکتر که به مرور زمان توسط دیجیتال مارکتر انجام می‌شود، باید هر از چندگاهی مورد تحلیل و آنالیز کردن قرار داده شود تا فرد ببیند که در هر مهارتی که انجام داده است، تا چه میزان موفق بوده  و یا کدام از مهارت‌ها تاثیرگذار نبوده است و آن‌ها را مورد بررسی کردن قرار دهد.

باید در این قسمت اگر مشاهده می‌کند که مهارتی موثر نبوده، آن را کنار بگذارد و سعی بر این داشته باشد که راه موثر دیگری را جایگزین آن کند تا بتواند به نتیجه برسد.

و حتی آن مهارتی را که در آن موفق بوده است، ارتقا بخشد و ایده‌های جدیدتری را برای افزایش سود بیشتر در آن به کار ببرد.

تولید محتوا:

 اگر بتوانید به مهارت خود در شبکه‌های اجتماعی بهبود بخشید، سپس دیگر باید به تولید محتوا بپردازید. باید سعی کنید تا برای شرکت‌ها محتوای شگفت‌انگیز و چالش‌برانگیزی را طراحی کند که همه به سمت شما جذب شده و مغلوب شوند.

و این زمانی تاثیرگذار است که محتوای شما توسط بسیاری از افراد دیده شده باشد. این یکی از ارزشمندترین مهارت‌ های دیجیتال مارکتر است که نباید از آن چشم‌پوشی کنید.

باید در اصل به تولید محتوایی بپردازید که همه فن حریف باشد و این یعنی شما توانسته‌اید دیجیتال مارکتینگ را رشد و ارتقا دهید.

  مسلط شدن بر تولید محتوا در این راه به شما  توانایی فوق‌العاده‌ای را خواهد بخشید و می‌توانید به رشد چشم‌گیری دست پیدا کنید.

دیجیتال مارکتر باید تمام مهارت‌های لازم را داشته باشد و این اطمینان را به مارکتینگ بدهد که تمام حواسش پی کارش است و برای افزایش سود شرکت تلاش می‌کند.

با انتظارات روزافزون مصرف‌کنندگان به محصولات، باید سعی براین داشته باشید که سلیقه افراد را در ارائه محصولات خود در نظر بگیرید و بهترین چیزها را برای مردم به اشتراک بگذارید.

زندگی مدرن و به‌روز چیزی است که الان همه افراد به آن علاقه‌مند هستند و به دنبال آن نیز می‌باشند. پس چه بهتر که یک دیجیتال مارکتینگ با مهارت‌های خود این زندگی را به آن‌ها بدهد و به این ترتیب مشتریان خود را نیز زیاد کند. مهارت ‌های دیجیتال مارکتر طیف بسیار گسترده‌ای دارد که باید در انواع شغل‌های متفاوتی که در دنیا وجود دارد به کار برده شود.

منبع: پلتفرم خرید رپورتاژ تسمینو

https://hillbilly.ir/مهارت-های-نرم-دیجیتال-مارکتینگ/feed/ 0

آموزش به بیمار مبتلا به کبد چرب

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

به گزارش روز جمعه گروه علم و آموزش ایرنا از پایگاه خبری ساینس، بیماری کبد چرب از دهه ۱۹۸۰ میلادی در سراسر جهان رو به افزایش است و در حال حاضر حدود یک چهارم جمعیت جهان و اکثر بزرگسالان مبتلا به دیابت را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بر اساس آمار این عارضه در آسیا بین …

منبع: مجله بی نه
آموزش به بیمار مبتلا به کبد چرب

آموزش به بیمار مبتلا به کبد چرب https://bneh.ir/1608/آموزش-به-بیمار-مبتلا-به-کبد-چرب/ https://bneh.ir/1608/آموزش-به-بیمار-مبتلا-به-کبد-چرب/#respond مجله خبری ای bneh.ir Thu, 28 Apr 2022 17:50:27 0000 پزشکی و سلامت https://bneh.ir/?p=1608

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

به گزارش روز جمعه گروه علم و آموزش ایرنا از پایگاه خبری ساینس، بیماری کبد چرب از دهه ۱۹۸۰ میلادی در سراسر جهان رو به افزایش است و در حال حاضر حدود یک چهارم جمعیت جهان و اکثر بزرگسالان مبتلا به دیابت را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بر اساس آمار این عارضه در آسیا بین …

منبع: مجله بی نه
آموزش به بیمار مبتلا به کبد چرب

https://bneh.ir/1608/آموزش-به-بیمار-مبتلا-به-کبد-چرب/feed/ 0

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

چگونه یک وبلاگ می تواند سئوی شما را تقویت کند!

وبلاگ نویسی و سئو همیشه در مورد بازاریابی اینترنتی با هم کار می کنند. وبلاگ ها سئو را قوی تر می کنند و ترافیک وب سایت را تا حد زیادی افزایش می دهند. بسیاری از کارشناسان استفاده از وبلاگ ها را در مورد سئو بسیار موثر می دانند. در زیر مزایای مختلف وبلاگ نویسی در …

چگونه یک وبلاگ می تواند سئوی شما را تقویت کند! https://hillbilly.ir/چگونه-یک-وبلاگ-می-تواند-سئوی-شما-را-تقوی/ https://hillbilly.ir/چگونه-یک-وبلاگ-می-تواند-سئوی-شما-را-تقوی/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Fri, 21 Jan 2022 08:09:20 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.icoo.ir/?p=21459 وبلاگ نویسی و سئو همیشه در مورد بازاریابی اینترنتی با هم کار می کنند. وبلاگ ها سئو را قوی تر می کنند و ترافیک وب سایت را تا حد زیادی افزایش می دهند. بسیاری از کارشناسان استفاده از وبلاگ ها را در مورد سئو بسیار موثر می دانند. در زیر مزایای مختلف وبلاگ نویسی در …

وبلاگ نویسی و سئو همیشه در مورد بازاریابی اینترنتی با هم کار می کنند. وبلاگ ها سئو را قوی تر می کنند و ترافیک وب سایت را تا حد زیادی افزایش می دهند. بسیاری از کارشناسان استفاده از وبلاگ ها را در مورد سئو بسیار موثر می دانند. در زیر مزایای مختلف وبلاگ نویسی در افزایش سئوی شما آورده شده است. این وبلاگ دارای محتوای جدید و به روز است که می توانید با خوانندگان خود به اشتراک بگذارید. این باعث می شود خوانندگان علاقه مند شوند و آنها را به سایت شما باز می گرداند.

این باعث بهبود وب سایت شما با حفظ تعداد بازدیدکنندگان ثابت و ترافیک بیشتر می شود. خوانندگان شما اغلب افراد با علایق مشابه را می شناسند، وب سایت شما را با آنها به اشتراک می گذارند و بازدیدکنندگان شما رشد می کنند. خواندن و مشاهده وبلاگ ها آسان تر از دسته بندی و سازماندهی است. وبلاگ هایی که موضوعی دارند و بر اساس موضوعشان دسته بندی می شوند به راحتی در موتورهای جستجو پیدا می شوند.

وبلاگ هایی که به خوبی نوشته و سازماندهی شده اند نیز بازدیدکنندگان بیشتری دارند زیرا دسترسی به آنها آسان است. خوانندگان نیز طبقه بندی را دوست دارند زیرا یافتن آن آسان است. وبلاگ ها دارای پیوندهای عمیق و قوی مرتبط با وبلاگ ها یا وب سایت های دیگر هستند. این لینک بازدیدکنندگان را جذب می کند و به لینک لینک می دهد.

پیوند عمیق به ویژه برای عبارات کلیدی طولانی مهم است. این وبلاگ همچنین با یک وبلاگ مرتبط همراه است که دارای محتوای چند رسانه ای است که بازدیدکنندگان بیشتری را جذب می کند و اعتماد مخاطب را جلب می کند. وبلاگ ها بسیار تعاملی هستند که خوانندگان را برای اظهار نظر و ایجاد گفتگو جذب می کنند. این مکالمات نه تنها دانش مخاطبان را بهبود می بخشد، بلکه به شما امکان می دهد پیوندهای قوی تری با مخاطبان خود ایجاد کنید.

مردم یاد می گیرند به کسانی که به نظرات آنها پاسخ می دهند و مکالمه ایجاد می کنند اعتماد کنند. آنها واقعاً به کسانی که کلام حکمت او را می پذیرند و آن را با آنها در میان می گذارند احترام می گذارند. وبلاگ ها به راحتی به سایت های رسانه های اجتماعی که بسیار محبوب شده اند پیوند داده می شوند. وب‌سایت‌هایی مانند توییتر و فیس‌بوک تأثیر زیادی روی افراد دارند که اشتراک‌گذاری و تعامل با مخاطبان را آسان می‌کند.

اشتراک‌گذاری اخبار بین سایت‌های وبلاگ و سایت‌های رسانه‌های اجتماعی به آسانی کلیک بر روی چند نماد در سایت است که مستقیماً محتوای آن سایت‌ها را به اشتراک می‌گذارد. شما می توانید پروفایل خود را در این سایت های رسانه های اجتماعی به صورت رایگان ایجاد کنید. اشتراک RSS برای وبلاگ ها امکان پذیر است. RSS منبع خوبی برای ترافیک سایت وبلاگ شما است که رتبه شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهد. دایرکتوری های وبلاگ و موتورهای جستجو دسترسی آسان تری به سایت شما دارند وقتی وبلاگ شما دارای فید RSS باشد. ممکن است شما را در این سایت ها پیدا کنید که دسترسی به مخاطبان را دشوار می کند. وبلاگ دارای یک سیستم URL ساده است که برای موتورهای جستجو راحت تر است. URL وبلاگ به راحتی قابل یادآوری است و واقعاً با خوانندگان شما همراه می شود.

https://hillbilly.ir/چگونه-یک-وبلاگ-می-تواند-سئوی-شما-را-تقوی/feed/ 0

آیا چت بات ها ابزاری موثر برای کارآفرینان هستند؟

آیا چت بات ها ابزاری موثر برای کارآفرینان هستند؟

پرسیدن اینکه آیا چت بات ها برای کسب و کار شما مناسب هستند یا خیر، مانند این است که بپرسید آیا بازاریابی رسانه های اجتماعی برای شما مناسب است یا خیر. تا زمانی که ربات ها به صنعت شما نرسند، در حال حاضر به خوبی کار می کنند. پیاده سازی پیام به چیز بزرگ بعدی …

آیا چت بات ها ابزاری موثر برای کارآفرینان هستند؟ https://hillbilly.ir/آیا-چت-بات-ها-ابزاری-موثر-برای-کارآفرین/ https://hillbilly.ir/آیا-چت-بات-ها-ابزاری-موثر-برای-کارآفرین/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sat, 22 Jan 2022 08:17:13 0000 طراحی و سئو وب سایت https://mail.hillbilly.ir/?p=21512

آیا چت بات ها ابزاری موثر برای کارآفرینان هستند؟

پرسیدن اینکه آیا چت بات ها برای کسب و کار شما مناسب هستند یا خیر، مانند این است که بپرسید آیا بازاریابی رسانه های اجتماعی برای شما مناسب است یا خیر. تا زمانی که ربات ها به صنعت شما نرسند، در حال حاضر به خوبی کار می کنند. پیاده سازی پیام به چیز بزرگ بعدی …

آیا چت بات ها ابزاری موثر برای کارآفرینان هستند؟

پرسیدن اینکه آیا چت بات ها برای کسب و کار شما مناسب هستند یا خیر، مانند این است که بپرسید آیا بازاریابی رسانه های اجتماعی برای شما مناسب است یا خیر. تا زمانی که ربات ها به صنعت شما نرسند، در حال حاضر به خوبی کار می کنند.

پیاده سازی پیام به چیز بزرگ بعدی در بازاریابی تبدیل شده است. رسانه های اجتماعی همچنان پادشاه هستند، اما برنامه پیام رسانی در حال کند شدن است. راه استفاده از این مزیت از طریق ربات ها است.

ولی خوب برو

هنگامی که یک کانال جدید شروع به نشان دادن نوید می کند، ما بیش از حد هیجان زده می شویم و مخاطبان خود را تحت تأثیر قرار می دهیم.

محدودیت‌های کوچک، به‌ویژه در مورد چت‌بات‌ها، راه زیادی را در پیش خواهند داشت. اگرچه آنها مؤثر هستند، اما تحقیقات نشان می دهد که مردم واقعاً آنها را دوست ندارند. آنها ممکن است کلید موفقیت بزرگ باشند اما اجرای آنها مهم است.

چت بات دقیقا چیست؟

پاسخ های ساده و پاسخ های دشواری برای این سوال وجود دارد. پاسخ سخت را فراموش کنید، زیرا برای شما به عنوان یک فروشنده صدق نمی کند.

تنها چیزی که باید بدانید این است که “ربات” نرم افزاری است که یک کار یا گروهی از وظایف را ایجاد می کند.

انواع ربات ها موجود است. برخی می توانند وظایف مختلفی را مدیریت کنند، در حالی که برخی دیگر محدودتر هستند. ربات ها برای انجام کارهای کاملاً تعریف شده طراحی و مهندسی شده اند.

از نظر عملی، این بدان معنی است که برنامه چت بات یک سری پاسخ های از پیش نوشته شده برای تعامل با انسان ها خواهد داشت.

به عنوان مثال، شرکت خود را که سازدهنی می سازد تصور کنید. اغلب افراد در سایت شما سعی می کنند بهترین هارمونیکا را برای آنها پیدا کنند. به جای اینکه آنها را به سمت حمایت از کارمندان هدایت کنید، یک ربات چت راه اندازی می کنید. هنگامی که شخص از سایت شما بازدید می کند، ربات چت شروع به برقراری ارتباط می کند. سپس پرسش‌های بازدیدکننده را می‌خواند و از پاسخ‌های سازمان‌یافته برای پاسخ به آنها استفاده می‌کند.

مشتریان شما به جای تعامل با افراد دیگر، از یک سیستم خودکار بازخورد دریافت می کنند. روان‌تر، سریع‌تر است و بهترین‌ها فوراً در دسترس هستند.

مزایای ربات ها

مزایای استفاده از چت بات ها آشکار است. اگر می خواهید در خدمات مشتری شرکت کنید، مجبور نیستید به کارمندان پول بدهید. اما این همه ماجرا نیست. ربات ها از بسیاری جهات دیگر نیز مفید هستند.

  • راه اندازی و پیاده سازی ربات ها آسان است. می توانید در عرض نیم ساعت یک ربات برای فیس بوک مسنجر بسازید. مسلماً، این ربات پیچیده ترین کار نیست، اما این کار را انجام خواهد داد. حتی یک چت بات ساده می تواند بسیار مفید و گران باشد.
  • ربات ها پاسخ های ساده ای به سوالات ساده ارائه می دهند. بسیاری از مردم خواهان پاسخ های سریع و ساده برای سوالات کوتاه هستند. بنابراین، به جای فیلتر کردن داده ها یا صحبت با کسی، مردم می توانند بلافاصله پاسخ را دریافت کنند و بروند.
  • ربات ها بهترین کار شما را جلو می برند. تعامل با ربات ها همیشه قابل پیش بینی است. تصویر برند شما هر بار در بهترین نور نمایش داده می شود. چت بات ها عصبانی نمی شوند و به کسی توهین نمی کنند.
  • هنوز مشخص نیست که ربات ها چه کاری می توانند انجام دهند. ربات ها بدیهی تلقی می شوند و آسمان برای آنها حد است. امروزه پیش بینی تکامل استفاده از ربات ها دشوار است. با این حال، در نظر گرفتن آمار قبلی در مورد پیاده سازی پیام ارزش دارد. زمانی که برنامه پیام‌رسانی را تصاحب می‌کنید، شرکت‌هایی که بهترین ربات‌ها را دارند رهبری بسته خواهند بود.

چت بات ها از قبل اینجا هستند

برای پاسخ به سوال اصلی: ربات ها نه تنها موثر هستند، بلکه الف لازم است ابزاری برای کارآفرینان در قرن بیست و یکم.

تقریباً هر کسب و کاری می تواند از استفاده از ربات های چت بهره مند شود. ناگفته نماند پتانسیل واقعی بازگشت سرمایه برای ربات ها در مقایسه با انسان ها.

اما خورشید و رنگین کمان اینجا تنها نیستند. استفاده غیرقانونی از ربات ها ممکن است نشان دهنده این باشد که یک برند با مشتریان خود ارتباط برقرار نمی کند. حتی یک سری تجربیات بد برای مشتری کافی است تا برند را ترک کند.

به طور خلاصه، ربات ها واقعا ابزارهای خوبی هستند، اما اگر به درستی اجرا نشوند، می توانند آسیب بیشتری نسبت به سود داشته باشند.

https://hillbilly.ir/آیا-چت-بات-ها-ابزاری-موثر-برای-کارآفرین/feed/ 0

ده تکنیک برتر ترافیک در سال 2014

ده تکنیک برتر ترافیک در سال 2014

ترافیک. زمان هایی در زندگی ما وجود دارد که ترافیک را دوست داریم و زمان هایی را که دوست نداریم. اگر در جاده رانندگی می کنید، سعی می کنید از نقطه A به نقطه B بروید، کمبود ترافیک بهتر است. اما، به عنوان صاحب وب سایت یا وبلاگ، بدون ترافیک زنده نخواهید ماند! راه های …

ده تکنیک برتر ترافیک در سال 2014 https://hillbilly.ir/ده-تکنیک-برتر-ترافیک-در-سال-2014/ https://hillbilly.ir/ده-تکنیک-برتر-ترافیک-در-سال-2014/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Fri, 10 Dec 2021 12:49:38 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=19344

ده تکنیک برتر ترافیک در سال 2014

ترافیک. زمان هایی در زندگی ما وجود دارد که ترافیک را دوست داریم و زمان هایی را که دوست نداریم. اگر در جاده رانندگی می کنید، سعی می کنید از نقطه A به نقطه B بروید، کمبود ترافیک بهتر است. اما، به عنوان صاحب وب سایت یا وبلاگ، بدون ترافیک زنده نخواهید ماند! راه های …

ده تکنیک برتر ترافیک در سال 2014

ترافیک. زمان هایی در زندگی ما وجود دارد که ترافیک را دوست داریم و زمان هایی را که دوست نداریم. اگر در جاده رانندگی می کنید، سعی می کنید از نقطه A به نقطه B بروید، کمبود ترافیک بهتر است. اما، به عنوان صاحب وب سایت یا وبلاگ، بدون ترافیک زنده نخواهید ماند!

راه های زیادی، چه آنلاین و چه آفلاین، برای هدایت ترافیک به وب سایت شما وجود دارد. البته برخی از روش ها موثرتر از روش های دیگر هستند. برخی از تکنیک ها در طول سال ها بهبود یافته و برخی دیگر منسوخ شده اند.

با نرخ تبدیل وب سایت تجارت الکترونیک حدود 3 درصد، برای موفقیت به ترافیک زیادی نیاز دارید. البته هرکسی تصور متفاوتی از موفقیت دارد. یک مدیر وب سایت ممکن است به دنبال ۱۰۰ بازدیدکننده در روز باشد در حالی که دیگری برای اداره کسب و کار خود به ۱۰۰۰۰ بازدیدکننده نیاز دارد. مهم نیست که چه تعداد هدفی دارید، نمی توانید از نیاز به ترافیک خلاص شوید.

اکنون که سال 2014 نزدیک است، (وای، آن سال ها خیلی سریع می گذرد) ما باید از مؤثرترین روش های موجود برای رسیدن به اعداد ترافیک استفاده کنیم. در زیر تعدادی از بهترین تکنیک های موجود در اینترنت برای ایجاد ترافیک مورد نیاز برای بقای کسب و کار اینترنتی خود آورده شده است!

1. رسانه های اجتماعی – از زمان انفجار رسانه های اجتماعی در وب در سراسر جهان، شعله های آتش شدت گرفته است. برای موفقیت در بازاریابی رسانه های اجتماعی، باید به طور منظم درگیر باشید. این نمی تواند در حال حاضر یک پروژه باشد. شما باید کاملا متعهد به کمپین های رسانه های اجتماعی باشید. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات خود را به طور کامل تکمیل کرده اید. من می بینم که بسیاری از افراد صفحات پروفایل بی فایده دارند. این از تلاش های بازاریابی شما پشتیبانی نمی کند.

فیس بوک – پربازدیدترین صفحه رسانه های اجتماعی. حتما شرکت کنید و هر کاری که می توانید برای ایجاد انگیزه در فالوورها و دوستان خود انجام دهید.

توییتر – با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید. به آنها پاسخ دهید و مرتب صحبت کنید. فقط توییت های تبلیغاتی و فروش را انجام ندهید.

Pinterest – Pinterest یک سایت اجتماعی بسیار قابل مشاهده است همچنین مطمئن شوید که از عکس ها و تصاویر به طور موثر استفاده کنید.

Google – از همه ویژگی‌های عالی پیشنهادی استفاده کنید!

2. بازاریابی محتوا – مقالات آموزنده بنویسید و از آنها به عنوان پست مهمان در وبلاگ ها استفاده کنید، آنها را به ناشران نشریه الکترونیکی و شرکت های معتبر یا سایر وب سایت های مرتبط ارسال کنید. مردم به دنبال محتوای خوب هستند و آن افراد را به سایت شما می آورد.

3. نظر در وبلاگ – ارسال نظرات مرتبط با محتوا. فقط «من هم» یا «موافقم» را ننویسید. حقایق، منابع و غیره را اضافه کنید تا مردم را به آنچه می خواهید بگویید علاقه مند کنید. وقتی مردم به آنچه می گویید توجه می کنند و علاقه مند می شوند، به شما و شرکت شما نیز علاقه مند می شوند.

4. موتورهای جستجو – موتورهای جستجو همیشه در حال تغییر هستند. آنچه سال گذشته کار کرد ممکن است امسال کار نکند، بنابراین موتورهای جستجو را دنبال کنید و تنظیمات لازم را در وب سایت خود انجام دهید. به خاطر داشته باشید که بدون توجه به تغییرات، محتوای خوب همیشه نتیجه خواهد داد. محتوای خود را به طور منظم به روز کنید و وب سایت خود را به روز نگه دارید!

5. خبرنامه – انتشار یک نشریه یا خبرنامه هنوز یک راه قدرتمند برای جذب ترافیک و افزایش فروش است. اخبار خود را مرتبط نگه دارید و با خوانندگان خود پایه و اساس بسازید. دارای بخش پرسش‌های متداول یا یک مسابقه هفتگی است. چیزهای سرگرم کننده و شخصی را به خبرنامه خود اضافه کنید اما هیچ چیز نامناسب یا توهین آمیزی اضافه نکنید.

6. وبلاگ نویسی – اگر قبلاً وبلاگ ندارید، باید وبلاگی را در برنامه بازاریابی خود بگنجانید. وبلاگ ها به احتمال زیاد در موتورهای جستجو رتبه بالایی دارند. یک وبلاگ فعال و پر محتوا برای شما ترافیک زیادی به همراه خواهد داشت.

7. پادکست – پادکست ها فایل های دیجیتال ساده ای هستند که می توانند در بسیاری از دستگاه ها دانلود شوند. پادکست بسیار محبوب شده است و می تواند کارهای زیادی با رتبه ترافیک شما انجام دهد. پادکستی ایجاد کنید که در مورد جایگاه کسب و کار شما صحبت کند. چندین بار به وب سایت خود پیوند اضافه کنید تا مردم از وب سایت شما بازدید کنند.

8. بازاریابی موبایلی – افراد بیشتری از طریق اینترنت به موبایل می روند. شما باید نظارت داشته باشید و مطمئن شوید که وب سایت شما در موبایل آسان است. فروش خود را برای کاربران موبایل تنظیم کنید. تقاضا برای فروش موبایل در سال 2014 به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت!

9. مصاحبه-مصاحبه با کارشناسان در زمینه شما می تواند ترافیک رایگان برای شما به ارمغان بیاورد. اگر این شخص شناخته شده و مورد احترام باشد، بسیاری به دنبال آن شخص می گردند و وب سایت شما محبوبیت بیشتری پیدا می کند.

10. بازاریابی ویدئویی – مردم موجوداتی قابل مشاهده هستند. مغز ما اطلاعات بصری را کارآمدتر از متن ساده تبدیل می کند. 90٪ از خریداران آنلاین می گویند که این روی تصمیم آنها برای خرید تماشای یک ویدیو تأثیر می گذارد. اگر هنوز شروع به بازاریابی ویدئویی نکرده اید، سال 2014 سال شروع است!

برخی از روش های بازاریابی قدیمی مانند لیست امن، تبلیغات رایگان، تبلیغات بنری، وبرینگ و بازاریابی ایمیلی (اسپم) عمومی چندان موثر نیستند و حتی برخی ممکن است برای شما مشکل ایجاد کنند.

روندهای بازاریابی جدید را زیر نظر داشته باشید تا مطمئن شوید که از بهترین استراتژی های بازاریابی موجود برای آوردن بیشترین ترافیک به وب سایت خود استفاده می کنید. موفق باشی!

https://hillbilly.ir/ده-تکنیک-برتر-ترافیک-در-سال-2014/feed/ 0

این کار آنلاین Shaiya Infinity 8.82 دلار هزینه دارد

این کار آنلاین Shaiya Infinity 8.82 دلار هزینه دارد

سال هاست که ما بهینه سازی موتورهای جستجو را برای مشتریان خود و همچنین ایجاد بک لینک و بازاریابی رسانه های اجتماعی ارائه می دهیم. ما مهارت و درک فرآیند باورنکردنی ساخت یک صفحه وب در بالای نتایج جستجو و همچنین اثربخشی جذب و تمرکز بازدیدکنندگان روی یک محصول را داریم. خرید بک لینک بهترین …

این کار آنلاین Shaiya Infinity 8.82 دلار هزینه دارد https://hillbilly.ir/این-کار-آنلاین-shaiya-infinity-8-82-دلار-هزینه-دارد/ https://hillbilly.ir/این-کار-آنلاین-shaiya-infinity-8-82-دلار-هزینه-دارد/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Fri, 26 Nov 2021 10:40:05 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=18572

این کار آنلاین Shaiya Infinity 8.82 دلار هزینه دارد

سال هاست که ما بهینه سازی موتورهای جستجو را برای مشتریان خود و همچنین ایجاد بک لینک و بازاریابی رسانه های اجتماعی ارائه می دهیم. ما مهارت و درک فرآیند باورنکردنی ساخت یک صفحه وب در بالای نتایج جستجو و همچنین اثربخشی جذب و تمرکز بازدیدکنندگان روی یک محصول را داریم. خرید بک لینک بهترین …

این کار آنلاین Shaiya Infinity 8.82 دلار هزینه دارد

سال هاست که ما بهینه سازی موتورهای جستجو را برای مشتریان خود و همچنین ایجاد بک لینک و بازاریابی رسانه های اجتماعی ارائه می دهیم. ما مهارت و درک فرآیند باورنکردنی ساخت یک صفحه وب در بالای نتایج جستجو و همچنین اثربخشی جذب و تمرکز بازدیدکنندگان روی یک محصول را داریم.

خرید بک لینک بهترین راه برای افزایش رتبه و بهبود جستجوی ارگانیک در وب سایت شما است.

میزان پیوندهای دائمی به اطلاعات یک صفحه وب اشاره دارد. لینک های دائمی در بهبود موتورهای جستجو موثر هستند زیرا موتورهای جستجو به خصوص گوگل به سایتی که لینک های برگشتی دارد اعتبار زیادی می دهد و اهمیت این سایت را غیر از نتایج جستجو می داند.

ما مشتریان قابل توجه زیادی در سراسر جهان داریم که برای مدت طولانی از خدمات ما رضایت کامل داشته اند، اما حضور جهانی فعلی ما به چند مکان استراتژیک محدود شده است زیرا ما یک اتصال شبکه را توسعه داده ایم. ما برای بازار انگلیسی زبان هستیم. پول جدید این فرصت را به ما می دهد تا بازار خود را گسترش دهیم و مشتریانی را از مناطق جدید به دست آوریم.

ما تیمی از طراحان خبره در زمینه های مختلف وب داریم که بسیار حرفه ای هستند. آنها دارای تجربه پروژه در پوشش تمام مراحل توسعه – برنامه ریزی، طراحی، اجرا و انتشار هستند. این تیم ماهر این فرصت را به ما می دهد تا پروژه ها را به موقع و با بهترین کیفیت طراحی کنیم.

همه آنها به یک دفتر واحد مراجعه می کنند که سفارشات و حساب های مشتری را نگه می دارد. این سرمایه گذاری به ما کمک می کند تا تبلیغات بخریم و ترافیک بیشتری را به این پلتفرم ها و در نتیجه مشتریان جدید دریافت کنیم.

از آنجایی که پروژه ما یک مرکز غیرانتفاعی است، سرمایه گذاران این اختیار را دارند که بر استراتژی های بازاریابی و فروش تأثیر بگذارند و تدوین کنند. سرمایه گذاران ما درگیر این پروژه هستند، حق رای دادن در مورد هر تصمیم مهمی دارند. سرمایه گذاران ما برای کار خود در این پروژه پاداش دریافت می کنند.

این شرکت یک سازمان غیردولتی است که متعلق به همه کسانی است که در این پروژه شرکت کردند. درصد دارایی به عنوان تعداد سرمایه گذاری های انجام شده توسط شرکت کننده، تقسیم بر ارزش پروژه اولیه محاسبه می شود.

استراتژی های بازاریابی، تبلیغات و ترویج، تبلیغات آنلاین مبتنی بر تبلیغات پولی و بهینه سازی موتورهای جستجو هستند. ما مشتریان زیادی از شبکه های اجتماعی داریم و قصد داریم این کانال تبلیغاتی را به میزان قابل توجهی افزایش دهیم.

ما قصد داریم با مدیریت کمپین های تبلیغاتی آنلاین، استخدام کارکنان اضافی مانند فروش، خدمات مشتریان و مهندسان، و همچنین به روز رسانی نرم افزار به سیستم های موجود، حضور خود را در بازار افزایش دهیم. این سرمایه گذاری برای کسب سود برای این شرکت کافی خواهد بود.

https://hillbilly.ir/این-کار-آنلاین-shaiya-infinity-8-82-دلار-هزینه-دارد/feed/ 0

تکامل کانال های بازاریابی برای رسانه های دیجیتال

تکامل کانال های بازاریابی برای رسانه های دیجیتال

کالب هر روز وقتی از دبیرستان به خانه می‌آید با کیفش می‌رود. کفش هایش را در می آورد، از حمام استفاده می کند، شاید چیزی برای خوردن آماده کند. یک کنترل از راه دور در دسترس است، اما یک تلویزیون استاندارد روی صفحه نمایش نمی آید. Caleb از طریق Google Net Box سونی، فهرستی از …

تکامل کانال های بازاریابی برای رسانه های دیجیتال https://hillbilly.ir/تکامل-کانال-های-بازاریابی-برای-رسانه-ه/ https://hillbilly.ir/تکامل-کانال-های-بازاریابی-برای-رسانه-ه/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Wed, 17 Nov 2021 16:58:10 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=18108

تکامل کانال های بازاریابی برای رسانه های دیجیتال

کالب هر روز وقتی از دبیرستان به خانه می‌آید با کیفش می‌رود. کفش هایش را در می آورد، از حمام استفاده می کند، شاید چیزی برای خوردن آماده کند. یک کنترل از راه دور در دسترس است، اما یک تلویزیون استاندارد روی صفحه نمایش نمی آید. Caleb از طریق Google Net Box سونی، فهرستی از …

تکامل کانال های بازاریابی برای رسانه های دیجیتال

کالب هر روز وقتی از دبیرستان به خانه می‌آید با کیفش می‌رود. کفش هایش را در می آورد، از حمام استفاده می کند، شاید چیزی برای خوردن آماده کند. یک کنترل از راه دور در دسترس است، اما یک تلویزیون استاندارد روی صفحه نمایش نمی آید. Caleb از طریق Google Net Box سونی، فهرستی از ویدیوهای یوتیوب را فراخوانده است. حواس او پرت می شود که یک سری فیلم و سپس یکی دیگر و دیگری تماشا می کند. تا زمانی که پدر و مادرش به او گفتند که آن را ببند و تکالیفش را انجام دهد، حتی یک برنامه در این شبکه تماشا نشد. دانش‌آموزان کلاس ششم نمی‌توانند به شما بگویند در Nickelodeon چه خبر است. روی Cartoon Network تاثیری نداره. جمع آوری ویدیوهای یوتیوب در مورد بازی های ویدیویی و چیزهای خنده دار تصادفی سم او است.

والدین کالب شروع به تعجب در مورد مزایای نگه داشتن سیم می کنند. علاوه بر کاهش علاقه فرزندانشان به تلویزیون کابلی، شرکت کابلی تصمیم گرفته است چند کانال دیگر را حذف کند و آنها را در بسته های ممتاز متعلق به خود کند. به زودی پس از افزایش نرخ ماهانه آنها آمد. ترکیبی از کابل، نتفلیکس و رد باکس گاهی اوقات باعث می شود والدین بیشتر از همیشه برای سرگرمی های خانگی هزینه کنند. اگر خانواده ها بتوانند بیشتر به Sony Box تکیه کنند، سرویس اینترنت (و احتمالاً فقط Netflix) تنها چیزی است که باید برای آن هزینه بپردازند. به صلاحدید آنها

پیشرفت‌های اخیر در فناوری به این انقلاب تماشای ویدیو افزوده است. سایت های میزبانی ویدیوی جدید ایجاد شده اند. HTML 5 و پخش کننده ویدیوی داخلی، نمایش ویدیوها را برای کسانی که فضای سرور دارند آسان می کند. توزیع‌کنندگان رسانه‌های دیجیتال می‌توانند ابزارهایی را برای افراد برای ایجاد وب‌سایت‌های میزبانی ویدیوی سفارشی فراهم کنند و به کار گیرند. وب سایت هایی که به شما امکان نمایش فقط تصاویر را می دهند اکنون پر از ویدیو هستند.

به دلیل همه اینها، بازاریابی از طریق کانال های دیجیتال شکل کاملا جدیدی به خود می گیرد. اکنون صدها هزار شرکت و سازمان دیگر از ویدئو برای افزایش بهره وری استفاده می کنند. و این کار را با ارائه محتوای خود در سایت های میزبانی ویدیو مانند YouTube، Daily Motion، Metacafe و Vimeo انجام می دهند. در عوض، آنها محتوا را از طریق پلتفرم با سایر وب سایت ها، برنامه ها و وبلاگ ها به اشتراک می گذارند و محتوای خوبی را در مکان های محبوب ارائه می دهند. سلبریتی های اینترنتی یک شبه ظاهر می شوند. ویروسی شدن اکنون یک تلاش ارزشمند است.

چالشی که برای بازاریابان وجود دارد این است که چگونه در هنگام اشتراک گذاری محتوا متمایز شوند. روش‌های مؤثر شامل تهیه فهرست‌های منظم و صف‌بندی برای بحث و گفتگو بود. از طریق استفاده مناسب از نام تجاری تعبیه شده ارائه شده در این پلتفرم های میزبانی، صاحبان وب سایت در سراسر WWW فهرست و انتخاب های خود را بر روی محتوای با بالاترین کیفیت قرار می دهند. حتی رسانه‌های بزرگ‌تر نیز به این بازی پیوسته‌اند (به فاکس نیوز، بیلبورد، و USA Today مراجعه کنید). (در حال حاضر کار می‌کند. دامنه خودشان-aol.com.) برای کسانی که فقط از لیست راضی نیستند، سایت‌های رتبه‌بندی/رده‌بندی وجود دارند که تماشاگران را جذب می‌کنند. علاوه بر میزبانی پلتفرم‌های ویدیویی که راه‌های خود را برای تعامل بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند، برخی از سایت‌های رسانه اجتماعی پیشرفته‌تر مانند Reddit، StumbleUpon و Digg از قدرت عدالت جمعی برای فیلتر کردن ویدیوها استفاده می‌کنند. بهترین تصاویر مجازی. یه شادی دیگه تماشای ویدیو وب سایت هایی مانند Funny or Die و Blip tv به شنوندگان خود اجازه می دهند برنده و بازنده فیلم های آنلاین محبوب را انتخاب کنند.

دنیای سرگرمی در حال تغییر است. مجرای نزدیک بینانه محتوای تلویزیونی به زودی با کانال های محتوای پویا و پویا که از شبکه جهانی وب می آیند جایگزین خواهد شد. با معرفی ابزارهای جدید و کدهای HTML ساده تر، امکان ارائه تنوع و کیفیت بهتر از همیشه به یک امر عادی تبدیل خواهد شد.

https://hillbilly.ir/تکامل-کانال-های-بازاریابی-برای-رسانه-ه/feed/ 0

10 دلیل برای انتخاب یک ویدیوی توضیح دهنده اکشن برای تبلیغ کسب و کارتان

10 دلیل برای انتخاب یک ویدیوی توضیح دهنده اکشن برای تبلیغ کسب و کارتان

امروزه ویدئوهای توضیحی به روشی بسیار هوشمندانه برای توضیح کلمه هر برندی تبدیل شده است و به مرور زمان این ویدئوها ابزار تبلیغاتی بسیار خوبی هستند که می توانند در وقت و هزینه یک شرکت صرفه جویی کنند. علاوه بر این، تأکید بیش از حد بر اهمیت یک تصویر قدرتمند غیرممکن است. حتی در برخی …

10 دلیل برای انتخاب یک ویدیوی توضیح دهنده اکشن برای تبلیغ کسب و کارتان https://hillbilly.ir/10-دلیل-برای-انتخاب-یک-ویدیوی-توضیح-دهند/ https://hillbilly.ir/10-دلیل-برای-انتخاب-یک-ویدیوی-توضیح-دهند/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Wed, 17 Nov 2021 12:57:35 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=18100

10 دلیل برای انتخاب یک ویدیوی توضیح دهنده اکشن برای تبلیغ کسب و کارتان

امروزه ویدئوهای توضیحی به روشی بسیار هوشمندانه برای توضیح کلمه هر برندی تبدیل شده است و به مرور زمان این ویدئوها ابزار تبلیغاتی بسیار خوبی هستند که می توانند در وقت و هزینه یک شرکت صرفه جویی کنند. علاوه بر این، تأکید بیش از حد بر اهمیت یک تصویر قدرتمند غیرممکن است. حتی در برخی …

10 دلیل برای انتخاب یک ویدیوی توضیح دهنده اکشن برای تبلیغ کسب و کارتان

امروزه ویدئوهای توضیحی به روشی بسیار هوشمندانه برای توضیح کلمه هر برندی تبدیل شده است و به مرور زمان این ویدئوها ابزار تبلیغاتی بسیار خوبی هستند که می توانند در وقت و هزینه یک شرکت صرفه جویی کنند. علاوه بر این، تأکید بیش از حد بر اهمیت یک تصویر قدرتمند غیرممکن است. حتی در برخی موارد، مقاله‌ها می‌توانند به توضیح ایده‌های حساس تجاری کمک کنند، اما مردم همچنان ترجیح می‌دهند به جای خواندن مقالات طولانی که محصول یا خدمات نهایی همه برندها را تعریف می‌کنند، ویدیوها را تماشا و به اشتراک بگذارند. در اینجا 10 دلیل اصلی وجود دارد که چرا ویدیوهای توضیحی اکنون بسیار محبوب در بین کاربران نهایی هستند:

• این یک ابزار خلاقانه است: یکی از بزرگترین جذابیت های یک فیلم توضیحی توانایی آن در روایت داستان به طرق مختلف است. علاوه بر این، تا زمانی که این نوع فیلم به خوبی پیش برود، هیچ الزامی برای مبتنی بر واقعیت وجود ندارد.

• اینها می توانند بهتر از کلمات توضیح دهند: مطالعات نشان داده اند که ویدیوهای قوی تمایل دارند برای مدت طولانی تری نسبت به کلمات کلیدی قانع کننده در ذهن کاربران نهایی باقی بمانند. در نتیجه، حتی اگر از این ویدئوها برای تبلیغ خدمات یا محصولات هر شرکتی استفاده شود، بهتر می توانند توضیح دهند که چه کاری می توانند برای همه مشتریان انجام دهند.

• اینها بسیار سرگرم کننده هستند: امروزه بیشتر و بیشتر مردم به تماشای فیلم ها و فیلم های مستند تمایل دارند تا کتاب یا داستان، زیرا می توانند حتی در فاصله زمانی کوتاه بین کار به گذشته نگاه کنند. به همین دلیل است که اکنون بیشتر متن با ویدیوهای توضیحی جایگزین شده است.

• دقیق برای تصاویر و متن: در مقایسه با تصاویر ایستا یا متن ساده، ویدیوهای متحرک با انیمیشن ها به دلیل ماهیت پویا می توانند علاقه بیشتری را برای کاربر نهایی به ارمغان بیاورند.

• اینها می توانند مانند آتش سوزی منتشر شوند: از آنجا که این ویدیوها به راحتی از طریق رسانه های اجتماعی با دیگران به اشتراک گذاشته می شوند، می توانند به انتشار سریع ایده های خوب در مورد همه این مارک ها کمک کنند.

• اینها می توانند نرخ تبدیل را افزایش دهند: شرکت ها علاوه بر جذب بازدیدکنندگان بالقوه به سایت، باید بازدیدکنندگان را نیز به فروش تبدیل کنند. این چیزی است که فیلم می تواند برای هر شرکتی توضیح دهد.

• این موارد به توضیح هدف همه محصولات کمک می کند: کلمات هنگام توصیف محصول دشوار می شوند. اما با کمک ویدیوی توضیحی، حذف تمام کارهای پیش بینی شده برای شرکت ها بسیار آسان تر شده است.

• اینها ممکن است علاقه بیشتری را در بین مشتریان ایجاد کند: مطالعات نشان داده است که بازدیدکنندگان می خواهند درباره جزئیات یک ویدیو بیشتر بدانند تا اینکه یک سری برای خواندن یک پیام بخوانند. بنابراین می توان گفت که فیلم می تواند علاقه مخاطبان را افزایش دهد.

• اینها می توانند رتبه بندی SEO بهتری ارائه دهند: مردم همیشه به دنبال راهی سریع و آسان برای اطلاع از خدمات یا محصولات هر برندی هستند. اما با کمک ویدئو، شرکت ها می توانند از عملکرد بیشتری لذت ببرند و این می تواند منجر به رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو شود.

• اینها حفظ جزئیات را آسان تر می کند: طبق نظرسنجی، بیشتر افراد در مقایسه با شنیدن اطلاعات، سطح نگهداری اطلاعات بالاتری دارند. با استفاده از این فیلم های توضیحی کار آسان تر می شود.

https://hillbilly.ir/10-دلیل-برای-انتخاب-یک-ویدیوی-توضیح-دهند/feed/ 0

12345678910
last