آرام تر شدن روند شتابان موارد بستری مبتلایان کرونا در کشور

يکشنبه 12 ارديبهشت 1400
11:45
Uncut Gems

معاون وزیر بهداشت گفت که روند تسریع در بستری شدن بیماران مبتلا به بیماری کرونا قلب در کشور کند شده و اعلام کرد که وضعیت در اکثر ولایات ثابت است. به گزارش مجله زنده خبری ، دکتر قاسم جان بابایی در حاشیه بازدید از کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از مراکز درمانی استان ضمن …

آرام تر شدن روند شتابان موارد بستری مبتلایان کرونا در کشور https://livemag.ir/2021/04/آرام-تر-شدن-روند-شتابان-موارد-بستری-مبت/ https://livemag.ir/2021/04/آرام-تر-شدن-روند-شتابان-موارد-بستری-مبت/#respond مجله زنده خبری Wed, 28 Apr 2021 16:55:11 0000 سلامت و تندرستی https://livemag.ir/2021/04/آرام-تر-شدن-روند-شتابان-موارد-بستری-مبت/ معاون وزیر بهداشت گفت که روند تسریع در بستری شدن بیماران مبتلا به بیماری کرونا قلب در کشور کند شده و اعلام کرد که وضعیت در اکثر ولایات ثابت است. به گزارش مجله زنده خبری ، دکتر قاسم جان بابایی در حاشیه بازدید از کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از مراکز درمانی استان ضمن …

معاون وزیر بهداشت گفت که روند تسریع در بستری شدن بیماران مبتلا به بیماری کرونا قلب در کشور کند شده و اعلام کرد که وضعیت در اکثر ولایات ثابت است.

به گزارش مجله زنده خبری ، دکتر قاسم جان بابایی در حاشیه بازدید از کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از مراکز درمانی استان ضمن ارزیابی کارکنان بهداشت گفت: “امیدواریم مردم از راه دور و بهداشت اجتماعی پیروی کنند پروتکل ها “کار سخت کادر پزشکی را کاهش دهید.

معاون وزیر بهداشت افزود: با برنامه ریزی های انجام شده مرحله دوم بیمارستان امام خمینی (ره) دهدات با همکاری سازمان تأمین اجتماعی راه اندازی می شود.

وی در ادامه گفت: شهر دهدات از جمعیت بسیار زیادی برخوردار است و لند ، چرام و دو منطقه دیگر از خدمات درمانی این مرکز استفاده می کنند. پیش از این یک بیمارستان در این شهر برنامه ریزی شده بود و با اجرای طرح تحول سلامت و اجرای صنعت هتل ، تخت های این مرکز درمانی اضافه شد ، اما با افزایش جمعیت پاسخگوی نیازهای مردم این سه شهر

وی گفت: با اجرای فاز دوم بیمارستان ، بیشتر مشکلات این منطقه برطرف می شود و بسیاری از مشکلات منطقه درمانی این شهرستان را برطرف می کند.

معاون وزیر بهداشت در مورد تخت های مراقبت های ویژه گفت: “با وخیم شدن بیماری کرونا قلب و بحران ، تخت های مراقبت های ویژه این بیمارستان افزایش یافته است ، اما نیاز مبرم به این بیمارستان برای افزایش ظرفیت تخت های مراقبت های ویژه است. هنوز واضح و حیاتی است. “و ما در حال تلاش برای افزایش تخت های مراقبت های ویژه در این مرکز پزشکی هستیم.

جان بابایی با اشاره به مراحل نهایی ساخت درمانگاه تخصصی دهدشت در مرکز کهگیلویه گفت: تأسیس این درمانگاه یکی از خدمات همیشگی دولت خواهد بود که انشا ،الله قبل از پایان کار خواهد کرد پروژه “

جهش های جدید در ویروس ضعیف نیستند

معاون وزیر بهداشت همچنین ادامه داد: خوشبختانه شدت جهش های کرونا که در کشور اتفاق افتاده مانند سایر نقاط جهان نبود. “ویروس تاج در سراسر جهان گسترش یافته و از طرف دیگر ، هر زمان بیماری با دوره قبلی جهش پیدا می کند ، سایر رفتارهای اجتماعی تغییر می کند. متأسفانه جهش های رخ داده ضعیف نیستند.

وی گفت: با همکاری خوب مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی ، روند بستری در بیمارستان کاهش می یابد. تسریع این ویروس در هفته های اخیر متوقف شده است ، بنابراین بستری شدن بیماران کرونا در کشور ثابت شده و شرایط تثبیت شده است.

جان بابایی با اشاره به اینکه تعداد بیماران کرونا پذیرفته شده در همه استانها ثابت شده است ، گفت: “ما اکنون شرایط پایداری پیدا کرده ایم و امیدواریم که در هفته آینده شرایط رو به وخامت داشته باشیم ، اگرچه اکنون فقط در برخی از استان ها شرایط پایدار است.” .

به گزارش وزارت بهداشت ، روابط عمومی ، معاون وزیر بهداشت به همراه دکتر عابدینی ، دبیر کمیته علمی ملی کنترل و کنترل تاج و دکتر واعظی ، رئیس بخش اورژانس وزارت بهداشت ، از کهگیلویه و بویراحمد و بر اجرای پروتکل های درمانی در آن استان نظارت داشت.

در این سفر جان بابایی و تیم همراه وی بخشهای مختلف بیمارستانهای شهید رجایی و نرگسی گچساران ، بیمارستان امام خمینی دهدشت و بیمارستان دکتر جلیل یاسوج را مورد ارزیابی قرار دادند.

انتهای پیام

https://livemag.ir/2021/04/آرام-تر-شدن-روند-شتابان-موارد-بستری-مبت/feed/ 0


[ بازدید : 79 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
به خبرنامه سئو ایران و جهان خوش آمدید.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنامه سئو ایران و جهان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]