بازاریابی اینترنتی – آیا شما از این ده کلمه معنوی در وب سایت خود استفاده می کنید

دوشنبه 13 ارديبهشت 1400
18:14
Uncut Gems

بازاریابی اینترنتی – آیا شما از این ده کلمه معنوی در وب سایت خود استفاده می کنید

وقتی برای یک دوست داستان جدید و جالبی تعریف می کنید ، جلوی او می ایستید ، به چشمانش نگاه می کنید و می گویید ، “تو این را دوست داری…” شما علاقه کامل او را دارید ، زیرا مستقیماً با او صحبت می کنید. این در شرف ارائه اطلاعاتی است که از آنها لذت …

بازاریابی اینترنتی – آیا شما از این ده کلمه معنوی در وب سایت خود استفاده می کنید https://hillbilly.ir/بازاریابی-اینترنتی-آیا-شما-از-این-ده-ک/ https://hillbilly.ir/بازاریابی-اینترنتی-آیا-شما-از-این-ده-ک/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Thu, 22 Apr 2021 16:31:47 0000 طراحی و سئو وب سایت internet marketing words https://hillbilly.ir/بازاریابی-اینترنتی-آیا-شما-از-این-ده-ک/

بازاریابی اینترنتی – آیا شما از این ده کلمه معنوی در وب سایت خود استفاده می کنید

وقتی برای یک دوست داستان جدید و جالبی تعریف می کنید ، جلوی او می ایستید ، به چشمانش نگاه می کنید و می گویید ، “تو این را دوست داری…” شما علاقه کامل او را دارید ، زیرا مستقیماً با او صحبت می کنید. این در شرف ارائه اطلاعاتی است که از آنها لذت …

بازاریابی اینترنتی – آیا شما از این ده کلمه معنوی در وب سایت خود استفاده می کنید

وقتی برای یک دوست داستان جدید و جالبی تعریف می کنید ، جلوی او می ایستید ، به چشمانش نگاه می کنید و می گویید ، “تو این را دوست داری…” شما علاقه کامل او را دارید ، زیرا مستقیماً با او صحبت می کنید. این در شرف ارائه اطلاعاتی است که از آنها لذت خواهند برد. اگر می خواهید وضعیت خود را از “یک بازدید کننده منظم یک بار” به “مشتری فعال و برگشت دهنده” شما ارتقا دهند ، وب سایت شما باید رفتار مشابهی با آنها داشته باشد

در پاراگراف ابتدایی بالا ، کلمات “شما” و “شما” 10 بار استفاده شده است ، زیرا پیام را برای شما شخصی و مهم می کند. خواننده.

کلمه “شما” یکی از قدرتمندترین کلماتی است که می توانید با استفاده از آن توجه بازدید کنندگان وب سایت خود را جلب کرده و پیام خود را به روشی دوستانه و قابل فهم به آنها منتقل کنید.

کلمه تلخ دیگری که نه تنها توجه فوری را به خود جلب می کند ، بلکه می تواند به سرعت علاقه و اشتیاق را در بازدیدکنندگان هدفمند ایجاد کند ، “جدید” است. دلیل این امر آنست که ما شرط داریم انتظار داشته باشیم که محصول یا خدمات جدید بسیار بهتر از نسخه قدیمی باشد و بنابراین ارزش داشتن آن را دارد. بسیاری از ما همچنین دوست داریم اولین کسی باشید که صاحب چیز جدید می شود ، زیرا این فرصت را به ما می دهد تا آن را به دوستانی که طرفدار آن هستند نشان دهد.

کلمه “رایگان” بیش از صد سال است که در بازاریابی با موفقیت استفاده می شود و علی رغم سو mis استفاده و استفاده بیش از حد در اینترنت ، احتمالاً مهمترین کلمه ای است که می توانید در وب سایت خود استفاده کنید. دلیل این امر این است که ما نه تنها به بارگیری محتوای رایگان عادت کرده ایم ، بلکه انتظار آن را داریم و اغلب وقتی محتوایی ارائه نمی شود ناامید می شویم.

اگر نه تنها می خواهید علاقه آنها به محتوای وب سایت خود را حفظ کنید ، بلکه اقدامات مثبتی مانند ثبت نام در خبرنامه یا خرید را انجام دهید ، باید چیزی را به عنوان بارگیری رایگان به بازدیدکنندگان خود ارائه دهید.

کلمه BECAUSE پنج بار در پاراگراف های بالا استفاده شده است ، و کلمه قدرتمند دیگری است که می توانید با موفقیت زیادی در وب سایت خود استفاده کنید. دلیل خرید یا اشتراک در لیست پستی را به بازدید کننده می دهد ؛ این می تواند اظهارات قبلی شما را توجیه کند. به عنوان مثال ، ممکن است بگویید ، “این محصول جدید فروش شما را افزایش می دهد ، زیرا …” بازدیدکنندگان شما می خواهند بدانند که چرا شما خاص ، منحصر به فرد ، بهتر یا متفاوت از دیگران هستید و از این کلمه استفاده می کنند زیرا این می تواند پاسخ های درخواستی را به آنها ارائه دهد .

بازدید کنندگان شما می خواهند بدانند که دقیقاً چگونه از چیزی سود می برند قبل از هر اقدامی. حتی برای بارگیری رایگان ، آنها قبل از کلیک روی پیوند “تماس برای اقدام” برخی از “چرا” های خوب را می خواهند. همچنین می توانید لیستی با عنوان ساده ، اما عالی “مزایای شما” ارائه دهید ، زیرا به سرعت خلاصه می شود که چرا باید اقدام کنید.

اگر ترجیح می دهید از کلمه “علاقه” استفاده نکنید ، باید قبل از اینکه پیشنهاد شما را بپذیرند ، جزئیات کاملی از مزایای آن را دریافت کنید.

این ممکن است اولین بازدید بازدیدکنندگان از وب سایت شما باشد و یکی از بزرگترین موانعی که باید برطرف کنید ایجاد نوعی اعتبار است. گواهی نامه ها می توانند تا حدی اطمینان حاصل کنند که بازدیدکنندگان شما اطمینان داشته باشند که محصول یا خدمات شما می توانند مزایایی را که قول می دهد به شما ارائه دهند. توصیفات کتبی بسیار عالی است ، اما در اینترنت پرسرعت امروز ، بسیاری از بازدیدکنندگان انتظار دارند و از مشتریان شما شاهد توصیفات صوتی و تصویری هستند.

دومین عنصری که می توانید به بازدیدکنندگان خود ارائه دهید و باعث افزایش اعتبار شما شود ، تضمین شماست. اینها به اشکال مختلف وجود دارد ، اما “بازپرداخت” ساده و قابل فهم اغلب بهترین است. علاوه بر ارائه ضمانت کتبی ، جزئیات کاملی از آنچه را که برای درخواست بازپرداخت دقیقاً باید انجام دهند ، ارائه دهید. از زبان ساده ای استفاده کنید که بتوانند به راحتی آن را بخوانند و درک کنند.

این کلمه اکنون یک فراخوان قدرتمند برای عمل است. هنگام ایجاد “دعوت به عمل” ، همیشه آن را با “اکنون” پایان دهید ، زیرا می تواند نتایج شما را بسیار افزایش دهد.

دو کلمه دیگر وجود دارد که باید در وب سایت خود استفاده کنید و آنها عبارتند از “خرید و ثبت نام” ، و شما مجبور هستید چندین بار از آنها استفاده کنید ، زیرا مطمئناً ، هرچه فرصت بیشتری برای فعالیت بازدیدکنندگان خود فراهم کنید ، میزان پاسخ شما بیشتر خواهد بود .

از استفاده از کلمات buy now یا ثبت نام در وب سایت خود نترسید ، زیرا اگر به آنها دلیل کافی برای اقدام بدهید ، بازدیدکنندگان شما می خواهند بلافاصله صاحب اشتراک ، خبرنامه و یا خبرنامه شما شوند. همین که خواستید آن را بخواهید ، بگذارید هر فرصتی برای داشتن آن داشته باشند!

نترسید خود را در معرض خطرات گرفتن سفارش قرار دهید!

هنگامی که یک بازدید کننده در پاسخ به پیشنهاد شما اقدام مثبتی انجام داد ، مطمئن شوید صفحه بعدی که باز می شود صفحه ای است که می گوید متشکرم! این همان صفحه ای است که می تواند تعیین کند آیا مشتری جدید شما با سفارشات مکرر به “مشتری برگشت” تبدیل می شود یا خیر.

شما می توانید تا حدی اطمینان حاصل کنید که آنها با صفحه حق بیمه تشکر می کنند و شاید یک هدیه غیر منتظره به عنوان یک هدیه مثبت تشکر داشته باشید. یک هدیه غافلگیر کننده بهترین هدیه تاکنون است و هدیه ای است که آنها به یاد می آورند. مشتری شما کتاب الکترونیکی یا نرم افزاری را از شما خریداری می کند و در صفحه تشکر از شما ، پیوندی را برای بارگیری رایگان اضافی ارائه می دهد.

اولین کاری که این مشتری انجام خواهد داد این است که به همه دوستان خود درباره وب سایت شما بگوید … و این اقدام بازاریابی ویروسی است. علاوه بر این ، یک هدیه غیرمنتظره یکی از بهترین راه ها برای فعال شدن در بازاریابی ویروسی است ، خصوصاً اگر به آنها بگویید که می توانند نسخه ای از آن را به دوستانشان منتقل کنند!

© کپی رایت 2007. برایان هانت. کلیه حقوق محفوظ است

https://hillbilly.ir/بازاریابی-اینترنتی-آیا-شما-از-این-ده-ک/feed/ 0


[ بازدید : 88 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
به خبرنامه سئو ایران و جهان خوش آمدید.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنامه سئو ایران و جهان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]