سیلاب به راه های ۴۰ روستای لاریجان آمل آسیب زد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سه شنبه 14 ارديبهشت 1400
11:55
Uncut Gems

یونس حیدری در گفتگو با خبرنگار آنلاین ، با اشاره به جاری شدن سیل و خسارت جاده ها اظهار داشت: بیشترین میزان خسارت به راه های روستایی در روستاهای امیری ، نورستار، دولارستاق و روستای مسیر نشل و آندور“وارد می شود. وی ادامه داد: بارش شدید باران از یکشنبه شب تا شب گذشته منجر به …

سیلاب به راه های ۴۰ روستای لاریجان آمل آسیب زد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://livemag.ir/2021/05/سیلاب-به-راه-های-۴۰-روستای-لاریجان-آمل-آ/ https://livemag.ir/2021/05/سیلاب-به-راه-های-۴۰-روستای-لاریجان-آمل-آ/#respond مجله زنده خبری Mon, 03 May 2021 07:28:09 0000 عمومی https://livemag.ir/2021/05/سیلاب-به-راه-های-۴۰-روستای-لاریجان-آمل-آ/ یونس حیدری در گفتگو با خبرنگار آنلاین ، با اشاره به جاری شدن سیل و خسارت جاده ها اظهار داشت: بیشترین میزان خسارت به راه های روستایی در روستاهای امیری ، نورستار، دولارستاق و روستای مسیر نشل و آندور“وارد می شود. وی ادامه داد: بارش شدید باران از یکشنبه شب تا شب گذشته منجر به …

یونس حیدری در گفتگو با خبرنگار آنلاین ، با اشاره به جاری شدن سیل و خسارت جاده ها اظهار داشت: بیشترین میزان خسارت به راه های روستایی در روستاهای امیری ، نورستار، دولارستاق و روستای مسیر نشل و آندور“وارد می شود.

وی ادامه داد: بارش شدید باران از یکشنبه شب تا شب گذشته منجر به تخریب دو خانه در روستای دینان شد که بلافاصله با حضور تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر اسکان اضطراری دریافت کردند.

منطقه لاریجان شهر آمل ادامه داد: برای صاحبان دو خانه تخریب شده در اثر سیل ، از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز خواسته شد که هزینه تسهیلات پشتیبانی آنها را پرداخت کند.

حیدری در مورد بازسازی جاده تخریب شده روستایی گفت: در بیشتر این روستاها روستاییان مشغول کار هستند و به دلیل محدودیت امکانات اداره راه در برخی از روستاها که تخریب بیشتری شده ، جاده در حال بازسازی است.

وی افزود: شکل ظاهری سیل است پسندیدن در این زمان از سال معمولاً در این منطقه ثبت می شود ، اما هنوز هم کارشناسان میزان خسارت را محاسبه می کنند که متعاقباً اعلام خواهد شد.

منطقه کوهستانی لاریجانسکا از شهر آمل با حدود 80 روستا در فاصله 60 کیلومتری جنوب شهرآمل و در جاده جاده هراز در تهران واقع شده است.

https://livemag.ir/2021/05/سیلاب-به-راه-های-۴۰-روستای-لاریجان-آمل-آ/feed/ 0


[ بازدید : 89 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
به خبرنامه سئو ایران و جهان خوش آمدید.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنامه سئو ایران و جهان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]