جریمه صنوف متخلف چیست؟ – مجله زنده خبری

سه شنبه 21 ارديبهشت 1400
3:49
Uncut Gems

به گفته اتاق اصناف ، متخلفانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند به مدت سه هفته در شهرهای قرمز و دو هفته در شهرهای نارنجی پلمپ می شوند و نظارت بیشتر می شود. به گزارش مجله زنده خبری ، اتاق اصناف ایران در بیانیه ای از صدور مجوز فعالیت گروه اشغالگری 2 در شهرهای …

جریمه صنوف متخلف چیست؟ – مجله زنده خبری https://livemag.ir/2021/05/جریمه-صنوف-متخلف-چیست؟-مجله-زنده-خبری/ https://livemag.ir/2021/05/جریمه-صنوف-متخلف-چیست؟-مجله-زنده-خبری/#respond مجله زنده خبری Sat, 08 May 2021 13:28:53 0000 اقتصادی https://livemag.ir/2021/05/جریمه-صنوف-متخلف-چیست؟-مجله-زنده-خبری/ به گفته اتاق اصناف ، متخلفانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند به مدت سه هفته در شهرهای قرمز و دو هفته در شهرهای نارنجی پلمپ می شوند و نظارت بیشتر می شود. به گزارش مجله زنده خبری ، اتاق اصناف ایران در بیانیه ای از صدور مجوز فعالیت گروه اشغالگری 2 در شهرهای …

به گفته اتاق اصناف ، متخلفانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند به مدت سه هفته در شهرهای قرمز و دو هفته در شهرهای نارنجی پلمپ می شوند و نظارت بیشتر می شود.

به گزارش مجله زنده خبری ، اتاق اصناف ایران در بیانیه ای از صدور مجوز فعالیت گروه اشغالگری 2 در شهرهای سرخ برای اجرا تشکر کرد و به همه اتحادیه ها اطلاع داد که برای انجام مسئولیت های اجتماعی بیشتر مراقب پروتکل های بهداشتی باشند .

در این ارتباط همچنین از نهادهای بازرسی ، اتاق ها و اتحادیه های کارگری سراسر کشور خواسته شده است تا برای نظارت بر اجرای دستورالعمل های این نیرو بیشتر مراقبت کنند.

بر این اساس اصنافی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند مطابق دستورالعمل ستاد ملی ضد تاجگذاری به مدت سه هفته در شهرهای سرخ و به مدت دو هفته در شهرهای نارنجی تعطیل می شوند.

گفتنی است ، از روز شنبه مشاغل گروه های 1 و 2 و همچنین بازارها و معابر در تمام شهرهای نارنجی و قرمز از جمله تهران مجاز به کار بودند.

به ترتیب ، در طول هفته جاری فعالیت های گروه های 3 و 4 ، از جمله سالن های پذیرایی ، استخرهای شنای سرپوشیده و باشگاه های ورزشی ، کتری و کافه های بدون سیگار ، آموزشگاه های موسیقی و زبان با 10 نفر ، موزه ها ، سینماها ، تئاترها و مهد کودک ها ، باغ های طبیعت و بازی وحشی ، مراکز ورزش های آبی و تورهای بازی هنوز بسته هستند.

از زمان شیوع ویروس کرونا ، مرگبارترین موج از نووروز سال 1400 آغاز شده است و مشاغل گروه های 2 ، 3 و 4 از چهار هفته گذشته بسته شده است. این طولانی ترین محدودیت شغلی از زمان شیوع ویروس کرونا است. در هفته های اخیر ، مقامات کشور بارها از تعطیلی اتحادیه های کارگری و فعالیت بانک ها و اداره امور مالیاتی و … به دلیل شرایط سخت اقتصادی اتحادیه های کارگری انتقاد کرده اند. این شامل این است که آنها با تشدید پروتکل ها مجاز به کار در شرایط قرمز هستند.

به گفته مسئولان اتحادیه ، حدود 35 تا 40 درصد واحدهای صنفی استخدام می شوند. همچنین ، طبق گفته اتاق اصناف ایران ، در هفته های اخیر اتحادیه ها 5000 میلیارد تن در روز میزان فروش را کاهش داده اند ، در حالی که نقش اتحادیه ها در شیوع ویروس کرونا کمتر از 15 درصد است و سهم حمل و نقل عمومی در گسترش این بیماری بسیار بالاتر است.

انتهای پیام

https://livemag.ir/2021/05/جریمه-صنوف-متخلف-چیست؟-مجله-زنده-خبری/feed/ 0


[ بازدید : 76 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
به خبرنامه سئو ایران و جهان خوش آمدید.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنامه سئو ایران و جهان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]