ده تکنیک برتر ترافیک در سال 2014

جمعه 3 دی 1400
0:01
Uncut Gems

ده تکنیک برتر ترافیک در سال 2014

ترافیک. زمان هایی در زندگی ما وجود دارد که ترافیک را دوست داریم و زمان هایی را که دوست نداریم. اگر در جاده رانندگی می کنید، سعی می کنید از نقطه A به نقطه B بروید، کمبود ترافیک بهتر است. اما، به عنوان صاحب وب سایت یا وبلاگ، بدون ترافیک زنده نخواهید ماند! راه های …

ده تکنیک برتر ترافیک در سال 2014 https://hillbilly.ir/ده-تکنیک-برتر-ترافیک-در-سال-2014/ https://hillbilly.ir/ده-تکنیک-برتر-ترافیک-در-سال-2014/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Fri, 10 Dec 2021 12:49:38 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=19344

ده تکنیک برتر ترافیک در سال 2014

ترافیک. زمان هایی در زندگی ما وجود دارد که ترافیک را دوست داریم و زمان هایی را که دوست نداریم. اگر در جاده رانندگی می کنید، سعی می کنید از نقطه A به نقطه B بروید، کمبود ترافیک بهتر است. اما، به عنوان صاحب وب سایت یا وبلاگ، بدون ترافیک زنده نخواهید ماند! راه های …

ده تکنیک برتر ترافیک در سال 2014

ترافیک. زمان هایی در زندگی ما وجود دارد که ترافیک را دوست داریم و زمان هایی را که دوست نداریم. اگر در جاده رانندگی می کنید، سعی می کنید از نقطه A به نقطه B بروید، کمبود ترافیک بهتر است. اما، به عنوان صاحب وب سایت یا وبلاگ، بدون ترافیک زنده نخواهید ماند!

راه های زیادی، چه آنلاین و چه آفلاین، برای هدایت ترافیک به وب سایت شما وجود دارد. البته برخی از روش ها موثرتر از روش های دیگر هستند. برخی از تکنیک ها در طول سال ها بهبود یافته و برخی دیگر منسوخ شده اند.

با نرخ تبدیل وب سایت تجارت الکترونیک حدود 3 درصد، برای موفقیت به ترافیک زیادی نیاز دارید. البته هرکسی تصور متفاوتی از موفقیت دارد. یک مدیر وب سایت ممکن است به دنبال ۱۰۰ بازدیدکننده در روز باشد در حالی که دیگری برای اداره کسب و کار خود به ۱۰۰۰۰ بازدیدکننده نیاز دارد. مهم نیست که چه تعداد هدفی دارید، نمی توانید از نیاز به ترافیک خلاص شوید.

اکنون که سال 2014 نزدیک است، (وای، آن سال ها خیلی سریع می گذرد) ما باید از مؤثرترین روش های موجود برای رسیدن به اعداد ترافیک استفاده کنیم. در زیر تعدادی از بهترین تکنیک های موجود در اینترنت برای ایجاد ترافیک مورد نیاز برای بقای کسب و کار اینترنتی خود آورده شده است!

1. رسانه های اجتماعی – از زمان انفجار رسانه های اجتماعی در وب در سراسر جهان، شعله های آتش شدت گرفته است. برای موفقیت در بازاریابی رسانه های اجتماعی، باید به طور منظم درگیر باشید. این نمی تواند در حال حاضر یک پروژه باشد. شما باید کاملا متعهد به کمپین های رسانه های اجتماعی باشید. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات خود را به طور کامل تکمیل کرده اید. من می بینم که بسیاری از افراد صفحات پروفایل بی فایده دارند. این از تلاش های بازاریابی شما پشتیبانی نمی کند.

فیس بوک – پربازدیدترین صفحه رسانه های اجتماعی. حتما شرکت کنید و هر کاری که می توانید برای ایجاد انگیزه در فالوورها و دوستان خود انجام دهید.

توییتر – با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید. به آنها پاسخ دهید و مرتب صحبت کنید. فقط توییت های تبلیغاتی و فروش را انجام ندهید.

Pinterest – Pinterest یک سایت اجتماعی بسیار قابل مشاهده است همچنین مطمئن شوید که از عکس ها و تصاویر به طور موثر استفاده کنید.

Google – از همه ویژگی‌های عالی پیشنهادی استفاده کنید!

2. بازاریابی محتوا – مقالات آموزنده بنویسید و از آنها به عنوان پست مهمان در وبلاگ ها استفاده کنید، آنها را به ناشران نشریه الکترونیکی و شرکت های معتبر یا سایر وب سایت های مرتبط ارسال کنید. مردم به دنبال محتوای خوب هستند و آن افراد را به سایت شما می آورد.

3. نظر در وبلاگ – ارسال نظرات مرتبط با محتوا. فقط «من هم» یا «موافقم» را ننویسید. حقایق، منابع و غیره را اضافه کنید تا مردم را به آنچه می خواهید بگویید علاقه مند کنید. وقتی مردم به آنچه می گویید توجه می کنند و علاقه مند می شوند، به شما و شرکت شما نیز علاقه مند می شوند.

4. موتورهای جستجو – موتورهای جستجو همیشه در حال تغییر هستند. آنچه سال گذشته کار کرد ممکن است امسال کار نکند، بنابراین موتورهای جستجو را دنبال کنید و تنظیمات لازم را در وب سایت خود انجام دهید. به خاطر داشته باشید که بدون توجه به تغییرات، محتوای خوب همیشه نتیجه خواهد داد. محتوای خود را به طور منظم به روز کنید و وب سایت خود را به روز نگه دارید!

5. خبرنامه – انتشار یک نشریه یا خبرنامه هنوز یک راه قدرتمند برای جذب ترافیک و افزایش فروش است. اخبار خود را مرتبط نگه دارید و با خوانندگان خود پایه و اساس بسازید. دارای بخش پرسش‌های متداول یا یک مسابقه هفتگی است. چیزهای سرگرم کننده و شخصی را به خبرنامه خود اضافه کنید اما هیچ چیز نامناسب یا توهین آمیزی اضافه نکنید.

6. وبلاگ نویسی – اگر قبلاً وبلاگ ندارید، باید وبلاگی را در برنامه بازاریابی خود بگنجانید. وبلاگ ها به احتمال زیاد در موتورهای جستجو رتبه بالایی دارند. یک وبلاگ فعال و پر محتوا برای شما ترافیک زیادی به همراه خواهد داشت.

7. پادکست – پادکست ها فایل های دیجیتال ساده ای هستند که می توانند در بسیاری از دستگاه ها دانلود شوند. پادکست بسیار محبوب شده است و می تواند کارهای زیادی با رتبه ترافیک شما انجام دهد. پادکستی ایجاد کنید که در مورد جایگاه کسب و کار شما صحبت کند. چندین بار به وب سایت خود پیوند اضافه کنید تا مردم از وب سایت شما بازدید کنند.

8. بازاریابی موبایلی – افراد بیشتری از طریق اینترنت به موبایل می روند. شما باید نظارت داشته باشید و مطمئن شوید که وب سایت شما در موبایل آسان است. فروش خود را برای کاربران موبایل تنظیم کنید. تقاضا برای فروش موبایل در سال 2014 به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت!

9. مصاحبه-مصاحبه با کارشناسان در زمینه شما می تواند ترافیک رایگان برای شما به ارمغان بیاورد. اگر این شخص شناخته شده و مورد احترام باشد، بسیاری به دنبال آن شخص می گردند و وب سایت شما محبوبیت بیشتری پیدا می کند.

10. بازاریابی ویدئویی – مردم موجوداتی قابل مشاهده هستند. مغز ما اطلاعات بصری را کارآمدتر از متن ساده تبدیل می کند. 90٪ از خریداران آنلاین می گویند که این روی تصمیم آنها برای خرید تماشای یک ویدیو تأثیر می گذارد. اگر هنوز شروع به بازاریابی ویدئویی نکرده اید، سال 2014 سال شروع است!

برخی از روش های بازاریابی قدیمی مانند لیست امن، تبلیغات رایگان، تبلیغات بنری، وبرینگ و بازاریابی ایمیلی (اسپم) عمومی چندان موثر نیستند و حتی برخی ممکن است برای شما مشکل ایجاد کنند.

روندهای بازاریابی جدید را زیر نظر داشته باشید تا مطمئن شوید که از بهترین استراتژی های بازاریابی موجود برای آوردن بیشترین ترافیک به وب سایت خود استفاده می کنید. موفق باشی!

https://hillbilly.ir/ده-تکنیک-برتر-ترافیک-در-سال-2014/feed/ 0


[ بازدید : 79 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
به خبرنامه سئو ایران و جهان خوش آمدید.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنامه سئو ایران و جهان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]